7 תשובות
אני גם חיפשתי פעם אבל הכי טוב שהגעתי זה אטרנוס ומשאירים מישהו שיהיה afk (למרות שהשרת נסגר לפעמים לבי קשר אם יש פעילים או לא) או נותנים לכולם גישה לפתוח את השרת
אטרנוס זה חרא
אני לא זוכרת איך קוראים לו
אבל זה רק למקורי
לא עובד לפרוץ
אבל זה רק למקורי
לא עובד לפרוץ
.
שואל השאלה:
עציץ הביצה איך נותנים לכולם גישה לפתוח את השרת?
עציץ הביצה איך נותנים לכולם גישה לפתוח את השרת?
אנונימית
את נכנסת לאתר לדף של השרת ובצד שמאל הכי למטה כתוב access כותבים את השם משתמש של חברים שלך באטרנוס ונותנים את הגישות שרוצים לתת להם
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
באותו הנושא: