התחברות
הרשמה
הגיוני שביום רגיל אני יכולה לאכול את כל הבית אבל במחזור אני לא יאכל אפונה?
20 ביולי 2021, 15:41
מחזור
אוכל
תשובה אחת
לפי דעתי אז כן
ל
ליאו האח החורג של Asna :)
באותו הנושא:
הגיוני שברגיל ביום יום אני צריכה לצרוך רק 1200 קלוריות?
זה הגיוני שאמא שלי לא מסכימה לי לאכול מהבשר שבישלה היום כי ...
זה הגיוני שאני יכולה לאכול חבילת ממרח שוקולד לבד?
סיימתי לאכול היום ב 16:30 (אחרי ארוחת צהריים) וזה הגיוני שעכשיו הבטן מקרקרת לי?
הגיוני שרבתי עם מישהי היום ובגלל זה ירד לי כל הרצון לאכול ?
זה הגיוני שאני יכולה לאכול בסביבות ה800 קלוריות ביום ולא להיות רעבה?
הגיוני שיש לי תיאבון מוגבר ואני לא יכול לסיים יום בלי לאכול הרבה ?
זה הגיוני לאכול רק 800 קלוריות ביום ??
הגיוני שאני עדיין שבעה מאתמול ברמה שאני לא יכולה לאכול?
אתם יכולים לשכנע אותי לאכול רגיל ביומיים האלה(הפרעות אכילה)
כמה ימים לאחר ששמו לי גשר אני יכולה לחזור לאכול רגיל מבלי שזה כואב?