7 תשובות
לא נראלי
אנונימית
שואל השאלה:
אני עושה בסנטר
אני עושה בסנטר
לא צריך
לא את לא צריכה כלום כל עוד זה עגיל שאפשר לעשות עם שדכן את יכולה לעשות מה שאני עושה שזה פשוט לקנות שדכנים ולעשות לעצמך אני כבר עשיתי לי שלושה הליקסים ואין עם זה שום בעיה או שאת הולכת לכפר סבא נגיד יש בויצמן סתם חנות כזה עם משקפיים עגילים כזה סתמי כזה ויש לו שדכנים ואם את רוצה את פשוט מבקשת ממנו עגיל שני וזה שתי שניות ועולה חמישים שקל לא צריך אישור הורים וכאלה
בדרך כלל חנויות שהן של פירסינג יקחו ממך הרבה יותר כסף פשוט
שואל השאלה:
עלה לי בברוריה 40 שקל ולא הייתי צריכה אישור
עלה לי בברוריה 40 שקל ולא הייתי צריכה אישור
אהה ברוריה חשבתי איזה חנות פירסינג מפגרת מהאלה שלמעלה או משהו
באותו הנושא: