7 תשובות
הגיוני שאת בוכה בגלל זה כי זה הרגשות שלך ורק שלך
הגיוני, באמת לא נעים...
הגיוני, סתם חצוף.
שואל השאלה:
והוא עוד אמר את זה ליד אנשים, הרגשתי ממש לא נעים, ופשוט רציתי לברוח מהרכב.
אנונימית
צודקת.. באמת זה ממש פוגע
ואו ממש ממש פוגע
הייתי מגיבה כמוך
אל תתיחסי אליו, תאמיני לי שזה שהוא אמר דבר כזה לבן אדם זה אומר הרבה עליו. לא בטוחה שכיף לו בחיים שלו אז אל תקחי את זה אלייך
ברור שזה הגיוני, וגם ממש חצוף, איך הוא היה יכול להגיד לך את זה !?
אם עכשיו את לא מרגישה בטוחה לנהוג עם הטסטר הזה, תחליפי