6 תשובות
למה פתחת את הדוד בקיץ?
ביזבזת כמה גמלים אני משערת
מי לא מתקלח במים חמים בקיץ^
שואל השאלה:
זה לא עכשיו שיש מים חמים בלי קשר, צריך להדליק לאיזה 10 דקות אצלנו כדי שיהיה מים חמים.
אנונימית
לא כזה נורא
שואל השאלה:
אני אמורה להדליק לגג 10 דקות ויש מים רותחים
אנונימית
זה בסדר זה רק לשעה
פעם שכחתי את הדוד דולק ל6 שעות