4 תשובות
משהי, הכול לא מובן, אבל הבנתי פחות או יותר. קודם כל המשטרה תיקח אותה לחקירה, אחרכך משפט, ובסוף עונש. לשאלות נוספות, אני בפרטי!
קודם כל תדברי עם ההורים זה דבר ראשון..
אל תיגשי למשטרה זה סתם איום מפגר ואין לה ממה לפחד ילדות לא כאלו מסוכנות וגם אם כן ההורין המקום הכי טוב לפנות במקרים כאלו:)
תפתח לילדה תיק
שואל השאלה:
משהי
אנונימי