4 תשובות
כן ציון טוב
זה תלוי בך, את מרגישה שאת מרוצה מהציון? שעשית את כל מה שיכולת? שאת יכולה יותר? שזה המקסימום שאת מרגישה שאת יכולה להוציא? תשאלי את עצמך את השאלות האלו כדי להבין עד כמה את מסופקת ובאיזו רמה.
זה משתנה אצל כל אחד לכן מישהו אחד יכול להגיד לך שהציון טוב ואחד אחר יגיד לך שהוא לא היה מסתפק מזה, זה אינדיבידואלי מאוד
זה ציון מעולה אנשים שואפים בלדון ל56 הציון שלך הוא מעל 80 זה ציון ממש טוב עדיף שתקבלי אותו מאשר דלא גם ככה כין מועד ב וזהה ..ולגשת עכשיו לבגרות שוב בטח לא תעשי אס עדיף לקבל תציון ולהיןת גאה זה אחלה ציון 84
זה ציון די אחלה לדעתי ללשון, אחד המקצועות הפחות פשוטים...