4 תשובות
תשתי כוס תה או שתשתי כדור
ואם את ממש ממש לא מרגישה טוב לדעתי אל תלכי לעבודה, אני חושבת שהם יבינו
ואם את ממש ממש לא מרגישה טוב לדעתי אל תלכי לעבודה, אני חושבת שהם יבינו
שואל השאלה:
אי אפשר גם ככה יש מחסור באנשים בגלל החג של הערבים
אי אפשר גם ככה יש מחסור באנשים בגלל החג של הערבים
אנונימית
וואי וואי אז לדעתי תעשי מקלחת חמה ותרגעי ותלכי לישון ואולי תבקשי אפילו לעבוד פחות שעות
ואי ואי גם אני ככה עכשיו קמתי מכאבי מחזור חזקים .. שתיתי אופטלגין ושמתי כרית חמה ..
לדעתי תשתי כדור נגד בחילות או משהו כנסי להתקלח להתאוורר זה טוב
יש לך כיאילו איזה 4 שעות עד הבוקר תנוחי בעיקר תקחי כדור או משהו נגד הקאות או בחילות ותכנסי להתקלח
לדעתי תשתי כדור נגד בחילות או משהו כנסי להתקלח להתאוורר זה טוב
יש לך כיאילו איזה 4 שעות עד הבוקר תנוחי בעיקר תקחי כדור או משהו נגד הקאות או בחילות ותכנסי להתקלח
באותו הנושא: