3 תשובות
הייתי מביאה בסוף, אבל ראיתי תלמידים שהביאו בהתחלה
אנונימית
אני מביאה כל 5 שיעורים את הכסף.. כי ככה המורה שלי מבקש
משלמת אחרי השיעור בהעברה, אבל מזומן בדרכ נותנים בהתחלה