5 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה (:
אנונימית
עדיף אבל לא נורא אם לא אני ושתי חברות הלכנו ללונה פארק ומתקנים של הזוגות פשוט מישהי עלתה לבד או עם מישהו אחר
לא כזה נורא
לא. אבל יש מצב שאחת תלך לבד.
שואל השאלה:
ואם אנחנו שלוש זה ממש נורא?
אנונימית
אכן.