17 תשובות
כול המחליקים שורפים אותו.מניסיון
שואל השאלה:
אז לא לקנות?
אוף
רציתי שאם אצא ליציאות עם גברים או אירועים לעשות
זה לא טוב?
אז לא לקנות?
אוף
רציתי שאם אצא ליציאות עם גברים או אירועים לעשות
זה לא טוב?
אנונימית
תראי, התעסקתי שנתיים עם מחליק ולמדתי שאין דבר כזה מחליק שלא שורף את השיער.עכשיו אני עם החלקה בגלל השיער הטבעי שלי מזעזע ושרוף..עדיף לך החלקה לפי דעתי...אבל אני בטוחה השיער הטבעי שלך מהמם
שואל השאלה:
לא לא
לא אוהבת החלקה
זה קרשים
יש לי שיער עבה , מלא גלי עם שורש חלק
הוא יפה ממש
פשוט מת בגלל המחליקים שעשיתי אבל עשיתי עם מחליק סתם כזה לא טוב
לכן שאלתי
כי אם בא לי לצאת עם גברים בא לי לעצב אותו
לא כדאי?
לא לא
לא אוהבת החלקה
זה קרשים
יש לי שיער עבה , מלא גלי עם שורש חלק
הוא יפה ממש
פשוט מת בגלל המחליקים שעשיתי אבל עשיתי עם מחליק סתם כזה לא טוב
לכן שאלתי
כי אם בא לי לצאת עם גברים בא לי לעצב אותו
לא כדאי?
אנונימית
שמעי יש סיכוי שהוא יהרס..לדוגמה הברק שלו יעלם וכאלה..והוא יהיה פחות בריא
הוא יהיה לך יבש ממש
שואל השאלה:
אז מה לעשות עם השיער שאני יוצאת ליציאה?
כל פעם אני עם אותה תסרוקת ://
אז מה לעשות עם השיער שאני יוצאת ליציאה?
כל פעם אני עם אותה תסרוקת ://
אנונימית
גם אני כול הזמן עם שיער פזור..רק פזור,אני אפילו לא עושה קוקו,כי אני אוהבת ללכת עם פזור..אפילו לאירועים..שמעי לא חייב לעשות תסרוקות..
אני הולכת לבצפר עם פזור,עושה הליכות עם פזור,הולכת לקניון ולמסעדה עם פזור,הולכת לסבתא שלי עם פזור,הולכת לים עם פזור,הכול עם פזור.זה לא מוזר,
שואל השאלה:
כן אבל שלי מתנפח לעומתך
אני לא יכולה לעשות פזור בכלל
רק חצי פזור כל הזמןן
אוף
מה אני אעשה?
יש לי פנים יפות וזה הורס השיער ...
כן אבל שלי מתנפח לעומתך
אני לא יכולה לעשות פזור בכלל
רק חצי פזור כל הזמןן
אוף
מה אני אעשה?
יש לי פנים יפות וזה הורס השיער ...
אנונימית
גם שלי היה נפוחח
אני ממליצה לך החלקה,אני כבר שנה עם החלקה ואני כול כך מרוצה ואומרת לאלוהים תודה שעשיתי
שואל השאלה:
אבל זה ממש מסוכן לא? שורף ומדלל וכל זה?
יש לי גם עצמות לחיים גבוהות ותפוחי לחיים
לא נראלי ששיער דליל יתאים לי:/
אבל זה ממש מסוכן לא? שורף ומדלל וכל זה?
יש לי גם עצמות לחיים גבוהות ותפוחי לחיים
לא נראלי ששיער דליל יתאים לי:/
אנונימית
זה לא מסוכן,אל תדאגי
שואל השאלה:
איפה עשית?
איפה עשית?
אנונימית
בפתח תקווה,
בעיקרון תלכי למספרה שיש לה עסק מסודר
באותו הנושא: