37 תשובות
שחווה לא מהפאקינג תפוח
שואה
תאכל
כלום. כל שינוי קטן יכול לגרום להבדל עצום בטווח הרחוק (אפקט הפרפר), אני לא רוצה לעשות את זה (רוב הסיכויים שאני בכלל לא אחיה אם אני אשנה משהו משמעותי או משהו שקרה לפני הרבה מאוד זמן).
הייתי הופך את המדים של הנאצים למדים של צהל ונותן לנאצים מדים מכוערים תחת
אלוהים, הם יודעים לעצב בגדים.
אלוהים, הם יודעים לעצב בגדים.
אני לא יודע באיזה שלב בהיסטוריה התחילה להטבופוביה אבל את זה הייתי מבטל
הגדשט, אם השואה לא הייתה אז יכול להיות שלא הייתה לנו מדינה היום, בגלל זה אל משנים דברים מהעבר
מה הגדשט זה לא אני כתבתי אדוני
סליחה בטעות רשמתי הגדשט
יהונתן זה לא פיצוי, אבל כנראה שהיהודים היו ממשיכים לגור באירופה ובמקומות אחרים, ולא הייתה מדינה ליהודים לעולם, אין לדעת
נכון בגלל זה צריך שחווה לא תאכל מעץ הדעת ואז כל זה לא היה קורה בכלל
שואה, ומלחמות בכללי
שנאת חינם
אנונימית
דתות.
הייתי מבטלת את הקונספט הזה מהעולם ומונעת כל כך הרבה רוע בעתיד.
הייתי מבטלת את הקונספט הזה מהעולם ומונעת כל כך הרבה רוע בעתיד.
אנונימית
את זה שבייתו חתולים.
שמאלנים.
הייתי מבטלת את הקונספט הזה מהעולם ומונעת כל כך הרבה רוע בעתיד.
תודה על המינוסים:)
באמת משתוקקת לדעת למה לי עשו מינוסים ולאנונימית שכתבה בדיוק את אותו הדבר על דתות לא?
במה זה שונה בדיוק?!
הייתי מבטלת את הקונספט הזה מהעולם ומונעת כל כך הרבה רוע בעתיד.
תודה על המינוסים:)
באמת משתוקקת לדעת למה לי עשו מינוסים ולאנונימית שכתבה בדיוק את אותו הדבר על דתות לא?
במה זה שונה בדיוק?!
אנונימית
שאדם לא אכל את הפאקינג תפוח
הייתי עוצרת את הבן אדם שהמציא את אלוהים
רוצח את קארל מארקס ומוודא שמועלם לא היה כזה דבר סוציאליזם (:
הייתי גורם לג'ון בונהם לא למות, ואז לד זפלין היו ממשיכים להיות פעילים והעולם היה מקום טוב יותר
או אופציה אחרת דואג לדפוק חשבון לכול האתאיסטים הזחוחים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת והם אינטיליגנטים ונעלים מכול הדוסים הפרימיטבים (לא אתם לא אתם סתם חבורה של ילדים שקראו את קיצור תולדות הזמן של הוקינג וחושבים שיש להם דוקטורוט בפיזיקה פטטי...
היו גם מדענים מאמינים כמו אינשטיין וניוטון אז שבו בלול יחבורת ילדים עם פיגור ונטולי השכלה )
היו גם מדענים מאמינים כמו אינשטיין וניוטון אז שבו בלול יחבורת ילדים עם פיגור ונטולי השכלה )
השאלה היא מה טוב בסוציאליזם לא רע כי המערכת הכלכלית הזאת דפוקה בעלות ממשלתית על אמצעי יצור זה בערך הרעיון הכי דפוק במאתים שנה האחרונות אפילו במדינות " סוציאליסטות " כמו המדינות הנורדיות אין באמת משק סוציאליסטי רק מערכת רווחה כזאת במדינות שיש בהם משק ומערכת כלכלית כזאת זה מדינות כמו צפון קוריאה, ונצואלה או קובה
טוב חברים אני סיימתי לעשות פרובוקציות היום היה ממש נחמד...
הייתי רוצה שלא תהיה שנאה בין אנשים
אנונימית
הלידה שלי
שואה
בתכלס לא הייתי משנה כלום-
גם אם הייתי משנה את הדבר הכי קטן שמרוב שהוא קטן הוא לא מוזכר באף ספר היסטוריה אז זה היה משנה כל כך הרבה דברים נגיד אם הייתי מוחקת של מישהי מלהתקיים ולה היה חברה שהיה לה חבר שהוא נגיד ניוטון ומי שהייתי מוחקת הזכירה משהו לחברה שלה בקשר לזה שהיא אוהבת לישון מתחת לעץ תפוח והחברה הייתה מספרת לניוטון ונותנת לו את הרעיון הזה ואז בכלל לא היינו יודעים מה זה כוח הכבידה ולא היינו יודעים מהם חוקי ניוטון או משהו בסגנון (אם טעיתי בבן אדם אז סליחה ותגידי לי ואני אשנה :))
וואו עכשיו שמתי לב שחפרתי סליחה על החפירה
גם אם הייתי משנה את הדבר הכי קטן שמרוב שהוא קטן הוא לא מוזכר באף ספר היסטוריה אז זה היה משנה כל כך הרבה דברים נגיד אם הייתי מוחקת של מישהי מלהתקיים ולה היה חברה שהיה לה חבר שהוא נגיד ניוטון ומי שהייתי מוחקת הזכירה משהו לחברה שלה בקשר לזה שהיא אוהבת לישון מתחת לעץ תפוח והחברה הייתה מספרת לניוטון ונותנת לו את הרעיון הזה ואז בכלל לא היינו יודעים מה זה כוח הכבידה ולא היינו יודעים מהם חוקי ניוטון או משהו בסגנון (אם טעיתי בבן אדם אז סליחה ותגידי לי ואני אשנה :))
וואו עכשיו שמתי לב שחפרתי סליחה על החפירה
השואה כנראה ואל תגידו שבזכות השואה יש לנו מדינה זה הבולשיט הכי גדול ששמעתי
אולי השואה גרמה לזה שזה יקרה יותר מהר אבל גם אם היא לא הייתה אז היה לנו מדינה אולי בהתעקבות של כמה שנים אבל בסופו של דבר הייתה לנו זה וזה לא שווה 6 מיליון אנשים שמתו
אולי השואה גרמה לזה שזה יקרה יותר מהר אבל גם אם היא לא הייתה אז היה לנו מדינה אולי בהתעקבות של כמה שנים אבל בסופו של דבר הייתה לנו זה וזה לא שווה 6 מיליון אנשים שמתו
אנונימית
^^^^^^ איינשטיין לא היה אתאיסט. כשהוא כתב על דטרמיניזם הוא אמר "אלוהים לא משחק בקוביות".
אבל בלי קשר (זה יכול להיות סתם דרך דיבור), הוא כתב במכתב שלו שהוא מאמין בפנתאיזם ("אלוהי שפינוזה").
אבל בלי קשר (זה יכול להיות סתם דרך דיבור), הוא כתב במכתב שלו שהוא מאמין בפנתאיזם ("אלוהי שפינוזה").
עכשיו אני במחזור בגלל חווה הזאת אז you already know my answer
שאמונגאס לא יהיה במוח של ילדים מתחת לגיל 12
אני מכיר ילדים בגיל 7 שכבר יודעים מה זה מה עושים במשחק ושיודעים לצייר סקינים
אני מכיר ילדים בגיל 7 שכבר יודעים מה זה מה עושים במשחק ושיודעים לצייר סקינים
האינקוויזיציה
פוגרומים
רצח רבין
פוגרומים
רצח רבין
אנונימי
להחזיר את פרדי);
"דתות"
כאילו בתקופה של סטלין שהיה אסור להאמין באלוהים (על פי חוק) היה טוב יותר
תלמדו היסטוריה
כאילו בתקופה של סטלין שהיה אסור להאמין באלוהים (על פי חוק) היה טוב יותר
תלמדו היסטוריה
המוות של היטלר
אנונימי
^ למה היית מבטל את המוות של היטלר?
אנונימית
^^צריך להתעלל בו ואז להרוג אותו
אנונימית
באותו הנושא: