17 תשובות
לא
אנונימי
יאפ, אתאיסטית, לא באמת אכפת לי מה הדת בבית כל עוד הם לא מוסלמים/כל דת ערבית.
כן
(כאילו עם בן לא בת)
שואל השאלה:
אגד אני כזאת ואני יהודייה וממש מאמינה לא הבנתי מה הבעיה ?
אנונימית
כן..
616
את האמת שזה לא כלכך משנה לי אז כן בכיף
מה הבעיה בזה
כל עוד האמא היהודייה היא יהודייה
אנונימית
כן בטח
שנייה רגע
מה אכפת לי מה ההורים שלהם?
אני כנראה לא יצא עם מאמינים בכל דת כלשהו(אלה אם הם לא כל כך מחוברים לזה) אבל מה אכפת לי מה ההורים שלהם?
כן כי הוא יהודי לכל דבר
אנונימית
כן
אני אטאיסטית, לא אכפת לי להיות עם מישהו בכל דת
אם אני ארגיש בתוכה בסביבתו ולא יהיו בעיות אם המשפחות שלנו לא אכפת לי לצאת גם עם מוסלמי
בדיוק אני, איזה יופי
כן , כל עוד אין כפייה עליי :)
זה תלוי
את מחוברת (אפילו טיפה) לצד הנוצרי?את חוגגת חגים נוצריים?
את דתייה או "רק" ממש מאמינה
שואל השאלה:
אני בכלל לא מחוברת לנצרות אני אפילו לא מכירה את אבא שלי אמא שלי התחתנה איתו כי לא הייתה לה ברירה . אנחנו דתיים אמא שלי וסבתא שלי וסבא ואנחנו יהודים אבל אני חילונית אני שומרת כשרות אבל לא שבת וחגים
אנונימית
את 100% יהודיה
אפ אמא שלך יהודיה את יהודיה לכל דבר
אנונימית