8 תשובות
שואל השאלה:
גם בכיתה ח' יוצאים?
אנונימית
ו'
N Y
יש בתי ספר שכבר ביסודי, אבל לרוב זה בכיתה ז
ביסודי שלמדתי בו יצאנו ללינה כבר בכיתה ה אבל בכללי בחטיבה זה כבר מז
אני זוכרת אצלי פעם ראשונה זה היה בכיתה ו'