5 תשובות
הכחול אני חושבת "מנגו לוקו" או משהו כזה אחד הטעימים
אני אוהב את המנגו לוקו, גם ה-rehab הכתום וה-assault האדום טעימים ממש
הלבן
לא שותה מאנסטר או איך שלא קוראים לזה
הורוד בטעם פונץ' וגם מנגו לוקו והלבן ועם הפרפרים