10 תשובות
השיר יפה בלי שום קשר
כןן ואהוו
נוסטלגיה❤
כןכןכןן
אני לא יכולה לשמוע עכשייו אבל אם זה עצוב ומגאליס כנראה שכן
שיר יפה, צובט לי בגלל כמעט מלאכים, מתנגן בקטע עצוב מאוד
כןן כל שיר שהיה בגאליס או במופע אני ישר נזכרת ועצוב לי
כן אבל לא רק בגלל גאליס זה שיר מרגש ויפה
לא רק בגלל גאליס,השיר הזה פשוט מרגש
הוא יפה מאוד בלי שום קשר לגאליס