7 תשובות
עונה
וואי תמיד אני הייתי מסננת כי הייתי פוחדת ממשש
אנונימית
עונה
עונה.
תלוי מתי, בד"כ עונה.
עונה אבל יש לי מלא חברות שמסננות תמיד

כן סיננתי הודעת ואטספ במשך שנה אבל
של שלושת השנים האחרונות
כן.
של כיתה ו בחיים לא כי הוא היה(ועדיין) גברצח