4 תשובות
בכנות זה די רע אין פה הרבה מטאפורות או ביטויים מעניינים הכל כתוב פשוט על דף. המטרה של שירה זה להביא צירופים מעניינים ולהרגיש דברים ולכתוב את הדברים האלה פשוט ככה על הדף למשל אני עצוב לא יגרום לי להרגיש את זה בהכרח ממליצה לצפות בסרטון הבא
וואו מהמם!! אשכרה גרם לי להרגיש שאני יכולה
זה ממש נתן לי מוטיבציה
תודה לך!!
חריזה
אנונימית
זה דיי נחמד.תעבדי יותר על החריזה ועל הסדר בכתיבה.
בהצלחה!!