7 תשובות
כן,זה תמיד עוזר לדבר איתם הם גם אנשים מאוד נחמדים ולי הם עזרו
כן
כן הם מועילים ונותנים הרגשה טובה
כן, זאת המטרה של ערן
כן חד משמעית
אין לך מה להפסיד :)
מקסימום זה לא ממש יעזור ותחפשי משהו אחר.. לטווח הארוך זה לא פותר את הבעיה אז עדיף ללכת לטיפול פסיכולוגי אבל לטווח הקצר/רגעי זה יכול לעזור לשפר את ההרגשה.
שואל השאלה:
עדכון:
אני התקשרתי
והוא אמר לי שאני צריכה עזרה נפשית מפסיכולוג מהמם
אנונימית