4 תשובות
כן עדיף לא תתאמן היום
אני חושבת שעדיף שלא תעשי
הגוף צריך קצת מנוחה..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היה לי גם יום חופש לפני יומיים שלוש בערך
אנונימית
אל תתאמן כמה שזה נראה לך לא טוב, זה טוב זה מרפה את השרירים ונותן להם לאגור את הכול והחלבונים ולא תמיד רק לייצר ולייצר מסה