10 תשובות
תקשיבי ילדה בת 11 לא צריכה להתעסק בדיאטות
פשוט אל תקנו דברים כמו חטיפים ותכינו אוכל בריא
תגידו לה שאתם רוצים לעשות דברים בריאים יותר
אל תגידו לה שהיא צריכה לרדת במשקל!
שואל השאלה:
"ילדה בת 11 לא צריכה דיאטה" אבל בתכלס זה או זה או שאני אחזור להקאות ולהרעבה עצמית
את בכיתה ה מתי הספקת לדעת מה זה הרעבה עצמית והקאות
לא בקטע מזלזל אבל למה נחשפת לזה בגיל ככ צעיר
שואל השאלה:
אין לי תשובה לזה אולי נסיתי יותר מידי דיאטות עד שזה הגיע למצב כזה אני בסך הכל מנסה לרדת במשקל בדרך בריאה סך הכל בבקשה לא לצאת עליי
שואל השאלה:
אני רק רוצה להתלבש איך שאני רוצה
ולהיות יפה,אשמח לתשובה אמיתית.
אני חושבת שתלכי לטיפול בהפרעת אכילה הם יביאו אותך למצב שאת בריאה ואוהבת איך שאת נראת
ואני בטוחה שאת יפה גם עכשיו
תבדקי אצל דיטאנית כל אחת והגוף שלה אדם זר מסטיפס לא ממש יכול לדעת איך כמה את יכולב
זה לא קשור בגיל זה קשור בגנים
אנונימית
למה שילדה בת 11 תעשה גירעון קלורי בכלל
שואל השאלה:
תודה מעריכה((: