8 תשובות
לא
לא
יש בנים שממש נעלבים מאף גדול אולי בגלל שיש להם קטן
אם מישהו אוהב אותך, לא יהיה אכפת לו מהאף.
הרי מה זה אף בסופו של דבר, תפוח אדמה בגדלים שונים עם שני חורים. אז זה שיש לך תפוח אדמה גדול יותר תקוע באמצע הפנים, זה לא באמת אכפת לאף אחד.
אני כזאת פילוסופית הבוקר
שואל השאלה:
זכה הדבר הכי מושלם ומצחיק שקראתי תודה לך אמאלה
אנונימית
נעעע אני אוהב שיש במה לתפוס *סמיילי מטריד*
לא, את יפה כמו שאת
ממש לא בתור בן אני אומר לך טוב כול עוד יש לך אופי טוב ואת יפה זיבי האף יש לך את שני אלה האף לא מעניין תרגישי בנוח עם עצמך הכול טוב