12 תשובות
לומדת ליד, אבל לא נראלי עוזר לך
שואל השאלה:
לא חחח זו סתם שאלה , ומה את חושבת על הבית ספר ?
אנונימית
את האמת, דווקא לדעתי טוב, ממש נחמד!
הייתי עוברת אליו כדי להכיר חברות באזור אם היו מסכימים לי חחח
שואל השאלה:
לא חחח
זו שגיאת כתיב
אני לומדת שם כבר שנה
אנונימית
אהה,, אגב תרצי אולי להכיר? אני מחפשת חברות חדשות שקרובות אלי בעיר:( וגם אם לא הכל טוב חח
מנסה את כל האופציות איך שאומרים
שואל השאלה:
חחח איזה פדיחות אבל את יודעת איפה אני לומדתת
אנונימית
לא הבנתי חחח? אני לומדת קרוב לידך אם זו הכוונה
שואל השאלה:
לא לא הכוונה היא שאת יודעת שאני לומדת באלדד , את ממש יכולה לאתר אותי
ואת גם שנתיים מעליי , למרות שלי זה לא מפריע אך חשבתי שמגיע לך לדעת

זה בסדר ? אם כן תעדכני אני אשלח לך הודעה (=
אנונימית
האא הבנתיי, בכל מקרה לא רציתי להבהיל אותך או משהו.. חח סליחה
את עולה לכיתה י'? או ט'? בכל מקרה אשמח, כמובן שאת לא חייבת :)
שואל השאלה:
אני בת 13, בטעות יצא לי 14 באודות ( לא תיקנתי כי רק ככה לקחו אותי ברצינות.. )
אז אני עולה לכיתה ח(:
אנונימית
איך את לומדת שם אבל לא היית בו בחיים? את עברת אליו לא מזמן?
שואל השאלה:
אני לומדת שם, אז אספר לך שהוא מעולה אבל יש לו פאקים
שווה ללכת ללמוד שם לדעתי, למרות שלא הייתי שם בחיים
אנונימית