12 תשובות
לומדת ליד, אבל לא נראלי עוזר לך
שואל השאלה:
לא חחח זו סתם שאלה , ומה את חושבת על הבית ספר ?
לא חחח זו סתם שאלה , ומה את חושבת על הבית ספר ?
אנונימית
את האמת, דווקא לדעתי טוב, ממש נחמד!
הייתי עוברת אליו כדי להכיר חברות באזור אם היו מסכימים לי חחח
הייתי עוברת אליו כדי להכיר חברות באזור אם היו מסכימים לי חחח
שואל השאלה:
לא חחח
זו שגיאת כתיב
אני לומדת שם כבר שנה
לא חחח
זו שגיאת כתיב
אני לומדת שם כבר שנה
אנונימית
אהה,, אגב תרצי אולי להכיר? אני מחפשת חברות חדשות שקרובות אלי בעיר:( וגם אם לא הכל טוב חח
מנסה את כל האופציות איך שאומרים
מנסה את כל האופציות איך שאומרים
שואל השאלה:
חחח איזה פדיחות אבל את יודעת איפה אני לומדתת
חחח איזה פדיחות אבל את יודעת איפה אני לומדתת
אנונימית
לא הבנתי חחח? אני לומדת קרוב לידך אם זו הכוונה
שואל השאלה:
לא לא הכוונה היא שאת יודעת שאני לומדת באלדד , את ממש יכולה לאתר אותי
ואת גם שנתיים מעליי , למרות שלי זה לא מפריע אך חשבתי שמגיע לך לדעת
זה בסדר ? אם כן תעדכני אני אשלח לך הודעה (=
לא לא הכוונה היא שאת יודעת שאני לומדת באלדד , את ממש יכולה לאתר אותי
ואת גם שנתיים מעליי , למרות שלי זה לא מפריע אך חשבתי שמגיע לך לדעת
זה בסדר ? אם כן תעדכני אני אשלח לך הודעה (=
אנונימית
האא הבנתיי, בכל מקרה לא רציתי להבהיל אותך או משהו.. חח סליחה
את עולה לכיתה י'? או ט'? בכל מקרה אשמח, כמובן שאת לא חייבת :)
את עולה לכיתה י'? או ט'? בכל מקרה אשמח, כמובן שאת לא חייבת :)
שואל השאלה:
אני בת 13, בטעות יצא לי 14 באודות ( לא תיקנתי כי רק ככה לקחו אותי ברצינות.. )
אז אני עולה לכיתה ח(:
אני בת 13, בטעות יצא לי 14 באודות ( לא תיקנתי כי רק ככה לקחו אותי ברצינות.. )
אז אני עולה לכיתה ח(:
אנונימית
איך את לומדת שם אבל לא היית בו בחיים? את עברת אליו לא מזמן?
שואל השאלה:
אני לומדת שם, אז אספר לך שהוא מעולה אבל יש לו פאקים
שווה ללכת ללמוד שם לדעתי, למרות שלא הייתי שם בחיים
אני לומדת שם, אז אספר לך שהוא מעולה אבל יש לו פאקים
שווה ללכת ללמוד שם לדעתי, למרות שלא הייתי שם בחיים
אנונימית
באותו הנושא: