87 תשובות
שואל השאלה:
זה היה הגיוני אם הייתי מדברת רק עם מעט בנים, דיברתי פה עם כמה מאות.
ואין הרבה מה לפרש מהמשפט, את מעוניינת בזוגיות? רוצה לעבור מפה למקום אחר?
זה היה הגיוני אם הייתי מדברת רק עם מעט בנים, דיברתי פה עם כמה מאות.
ואין הרבה מה לפרש מהמשפט, את מעוניינת בזוגיות? רוצה לעבור מפה למקום אחר?
אנונימית
חחח גם לי אף פעם לא היו ידידים בנים בגלל זה^
הם תמיד רוצים משהו מעבר ואם לא מתאים לי אז ביי.
אין מה לעשות, רק לדפדף אנשים כאלה..
אני יודעת שזה מבאס אבל שוב, אין מה לעשות.
הם תמיד רוצים משהו מעבר ואם לא מתאים לי אז ביי.
אין מה לעשות, רק לדפדף אנשים כאלה..
אני יודעת שזה מבאס אבל שוב, אין מה לעשות.
אני ממש מסכים איתך זה לא הגיוני כנראה שהבנים האלה לא אכפת להם ממך
בואי לפרטי
בואי לפרטי
אנונימי
מזדהה אבל לא מסכים..לא כולם כאלה
גם אני בחיים לא הבנתי את זה..
יש רק איזה אחד מפה שלא זרק דברים על זה, אבל כל השאר חדמש כאלה
יש רק איזה אחד מפה שלא זרק דברים על זה, אבל כל השאר חדמש כאלה
אנונימית
כן בדיוק איזה מביכים הם זה בלתי נסבל
ואז כשאת לא בקטע הם מתנהגים כאילו את אוויר ולא דיברתם בחיים
ואז כשאת לא בקטע הם מתנהגים כאילו את אוויר ולא דיברתם בחיים
כן רובם פה כאלה יש כאן הרבה בנים שחושבים שסטיפס זה איזה טינדר
ליטרלי כל אחד שדיברתי איתו בערך זה מה שהוא רצה
כןכן עדיף לא לדבר כאן עם אנשים
מניסיון :)
בסוף מתברר שזה מה שהם רוצים וסתם זה פוגע ממש וגם אם הם אומרים שזה לא הכוונה אז בסוף מתברר שזה מה שהם רוצים
ממליצה לא חדבר כאן עם אנשים יש כאן הרבה מאוד שקרנים
חחח על מה ולמה המינוסים?
ליטרלי כל אחד שדיברתי איתו בערך זה מה שהוא רצה
כןכן עדיף לא לדבר כאן עם אנשים
מניסיון :)
בסוף מתברר שזה מה שהם רוצים וסתם זה פוגע ממש וגם אם הם אומרים שזה לא הכוונה אז בסוף מתברר שזה מה שהם רוצים
ממליצה לא חדבר כאן עם אנשים יש כאן הרבה מאוד שקרנים
חחח על מה ולמה המינוסים?
לא יודעת פה נתקלתי רק בפדופיל אחד.
אבל במציאות רוב החברים שהיו לי היו בנים
אבל במציאות רוב החברים שהיו לי היו בנים
כןן!! והם מתחילים להעליב אם לא
וזה לא שאני רוצה לנתק קשר כי ממש סבבה לדבר איתם אבל זה או הכל או כלום בשבילם
וזה לא שאני רוצה לנתק קשר כי ממש סבבה לדבר איתם אבל זה או הכל או כלום בשבילם
וואי איזה הכללה מעצבנת,
אני בכלל לא כזה והייתי שמח לדבר עם בנות גם בלי קשר לזוגיות, בין אם בסטיפס או בכל אתר אחר. כל פעם שבנות מדברות איתי בצאט הפרטי הדבר האחרון שאני חושב עליו הוא להפוך את הקשר לרומנטי.
אין מצב שיש באתר הזה רק בנים בודדים כמוני.
ואלה שכן, הם כנראה סתם נואשים לזוגיות, אבל זה ממש לא הרבה כאלה באתר ואת רק הרסת את הדימוי של הבנים באתר. תודה רבה לך באמת
אני בכלל לא כזה והייתי שמח לדבר עם בנות גם בלי קשר לזוגיות, בין אם בסטיפס או בכל אתר אחר. כל פעם שבנות מדברות איתי בצאט הפרטי הדבר האחרון שאני חושב עליו הוא להפוך את הקשר לרומנטי.
אין מצב שיש באתר הזה רק בנים בודדים כמוני.
ואלה שכן, הם כנראה סתם נואשים לזוגיות, אבל זה ממש לא הרבה כאלה באתר ואת רק הרסת את הדימוי של הבנים באתר. תודה רבה לך באמת
אנונימי
מסכימה איתך לפעמים שיחה זורמת וכיף אבל אז זה נהיה מכביד
וואיי נשבעת כן !! גם אני דיברתי פה עם לא מעט בנים וכל דבר הם ניסו להפוך את זה לקשר זוגי
לא מסכים אני למשל דיברתי עם כמה בנות ולא עם אף אחד בקשר זוגי
תני לי לפקפק במה שאת אומרת שדברת ''עם מאות''
שואל השאלה:
לא יודעת כמה אנונימים יש פה, אבל לזה שכתב שאני מכלילה
אני לא מכלילה, אני הדגשתי שאני מדברת על הבנים שאני דיברתי איתם, ובגלל שבאמת דיברתי עם כמה מאות, שזה מלא, הרשתי לעצמי לשאול את השאלה הזאת.
ברור שיש פה גם בנים שלא מעוניינים בקשר רציני, ורק בחברות, אבל זה לא נכון שאין כזה דבר ידידות, אני אשמח לידיד ואם הוא ישאיר את זה בגדר ידידות זה יכול להיות מהמם.
לא יודעת כמה אנונימים יש פה, אבל לזה שכתב שאני מכלילה
אני לא מכלילה, אני הדגשתי שאני מדברת על הבנים שאני דיברתי איתם, ובגלל שבאמת דיברתי עם כמה מאות, שזה מלא, הרשתי לעצמי לשאול את השאלה הזאת.
ברור שיש פה גם בנים שלא מעוניינים בקשר רציני, ורק בחברות, אבל זה לא נכון שאין כזה דבר ידידות, אני אשמח לידיד ואם הוא ישאיר את זה בגדר ידידות זה יכול להיות מהמם.
אנונימית
שואל השאלה:
בחורון
אתה יכול לפקפק, אני יודעת עם כמה דיברתי
בחורון
אתה יכול לפקפק, אני יודעת עם כמה דיברתי
אנונימית
כןן
בתור בן, אני מסכים, אני רק רוצה אנשים לדבר איתם, לא הכל חייב להיות רומנטי אוף
אנונימי
כן את לא דיברת עם מאות.
לא כולם ככה, מספיק עם זה. די להכליל.
לא כולם ככה, מספיק עם זה. די להכליל.
כל כך מזדהה
יש פה רק אחד שבאמת לא הלך לשם
זה ממש לא נעים ואפילו מעצבן שיש בנים שהפכו את זה לסטיגמה שאם בת מדברת איתם אז היא רוצה קשר מעבר לחברות, ויש כאלה שכן , אבל זה פשוט לא נכון לגביי כולן.
יש פה רק אחד שבאמת לא הלך לשם
זה ממש לא נעים ואפילו מעצבן שיש בנים שהפכו את זה לסטיגמה שאם בת מדברת איתם אז היא רוצה קשר מעבר לחברות, ויש כאלה שכן , אבל זה פשוט לא נכון לגביי כולן.
היה לי שיחה על זה לא מזמן עם "ידיד"
שאלתי אותו את אותה השאלה - למה בנים פשוט רוצים או זוגיות או כלום?
הוא אמר לי שאם הוא רוצה ידידה הוא הולך למישהי שהוא לא מעוניין בה, ואם יש מישהי שיפה בעיניו והוא מעוניין בה הוא לא רוצה להיות בפרינדזון שלה.
מפה לשם אנחנו לא בקשר כי לא רציתי אותו לקשר זוגי (:
שאלתי אותו את אותה השאלה - למה בנים פשוט רוצים או זוגיות או כלום?
הוא אמר לי שאם הוא רוצה ידידה הוא הולך למישהי שהוא לא מעוניין בה, ואם יש מישהי שיפה בעיניו והוא מעוניין בה הוא לא רוצה להיות בפרינדזון שלה.
מפה לשם אנחנו לא בקשר כי לא רציתי אותו לקשר זוגי (:
נכון
צודקת אפשר פרח בעמוד
אני לא דיברתי עם הרבה בנים פה
אבל עם מי שכן אז הוא לא ניסה להפוך את זה לקשר רומנטי או משהו כזה
בכל אופן אני חדשה אחושרמוטה אז אין ככ מה לקשיב לי
אבל עם מי שכן אז הוא לא ניסה להפוך את זה לקשר רומנטי או משהו כזה
בכל אופן אני חדשה אחושרמוטה אז אין ככ מה לקשיב לי
אם זה ככ נורא אז תפסיקי לדבר עם בנים, כנראה לא צריכים עוד ידידים
זה כזה לא נכון. יש כאן מן הסתם המון נואשים וגם מצד הבנות אבל זה נראה כאילו את פשוט לא מדברת עם האנשים הנכונים
כל השאלה הזו שווה בשביל האנונימי עם "הסלומון הכי כתום בנהר'' אחד הקורעים
אנונימי
sky girl לא בהכרח שהם חושבים ככה, הם שואלים כי הם לא יודעים אם כבר, אם הם היו חושבים שאת אוטומטית בעניין הם לא היו שואלים... (לפחות במקרה של השואלת אולי לך זה יצא אחרת)
שואל השאלה:
beth harmon
אני לא יודעת מה זה האנשים הנכונים ומה זה לא, אבל זה די הזוי שכל האנשים שדיברתי איתם יחשבו לאנשים ''לא נכונים''.
השאלה שלי היא נטו להבין (מאלה שכן עושים את זה) למה הם עושים את זה, ואולי סוג של לרמוז להם שיש כאלה (כמוני) שמאוד ישמחו להיות ידידות שלהם, כי הם נראים נורא נחמדים, אבל לא מעוניינות בקשר זוגי
beth harmon
אני לא יודעת מה זה האנשים הנכונים ומה זה לא, אבל זה די הזוי שכל האנשים שדיברתי איתם יחשבו לאנשים ''לא נכונים''.
השאלה שלי היא נטו להבין (מאלה שכן עושים את זה) למה הם עושים את זה, ואולי סוג של לרמוז להם שיש כאלה (כמוני) שמאוד ישמחו להיות ידידות שלהם, כי הם נראים נורא נחמדים, אבל לא מעוניינות בקשר זוגי
אנונימית
יש הרבה בנות גם ככה אין מה לעשות יצורים
שואל השאלה:
האנונימי שמעליי, אני מסכימה איתך שיש פה אנשים נורא נחמדים, ושכיף לדבר איתם, וזה בדיוק למה אני רוצה להיות ידידה שלהם, פשוט לא מעוניינת בקשר זוגי.
האנונימי שמעליי, אני מסכימה איתך שיש פה אנשים נורא נחמדים, ושכיף לדבר איתם, וזה בדיוק למה אני רוצה להיות ידידה שלהם, פשוט לא מעוניינת בקשר זוגי.
אנונימית
כן אבל עדיין עצם זה שאמרת שיש מלא בנים כאלה סתם גרם לדימוי של הבנים פה באתר לרדת. וסליחה אבל פשוט לא יכולתי להישאר אדיש לזה.
עדיף שתנסחי את השאלה בצורה שונה,
כמו: "למה *יש* בנים כאלה" ולא "למה מלא מלא מלא מלא מלא בנים פה כאלה", זה סתם גורם לכולם להרגיש שאת מדברת כמעט על כל הבנים.
וגם לגבי בנים שכן כאלה - יש כאלה שפשוט מעוניינים בקשר זוגי וזה בסדר, זכותם, מה העניין שזה משגע אותך? לא רוצה קשר זוגי? פשוט תגידי בנימוס שאת לא רוצה ואל תהיי בקשר עם הבן אדם. לרשום על זה שאלה שלמה בסטיפס שאין לה מטרה חוץ מלהוציא בנים כרעים זה באמת לא הפתרון... מצטער לבשר
עדיף שתנסחי את השאלה בצורה שונה,
כמו: "למה *יש* בנים כאלה" ולא "למה מלא מלא מלא מלא מלא בנים פה כאלה", זה סתם גורם לכולם להרגיש שאת מדברת כמעט על כל הבנים.
וגם לגבי בנים שכן כאלה - יש כאלה שפשוט מעוניינים בקשר זוגי וזה בסדר, זכותם, מה העניין שזה משגע אותך? לא רוצה קשר זוגי? פשוט תגידי בנימוס שאת לא רוצה ואל תהיי בקשר עם הבן אדם. לרשום על זה שאלה שלמה בסטיפס שאין לה מטרה חוץ מלהוציא בנים כרעים זה באמת לא הפתרון... מצטער לבשר
אנונימי
וואי כו
אני לא אומר שבאקראיות זה קרה שכמעט כל מי שדיברת איתו כאן כזה. יש המון דרכים להתחיל לדבר עם אנשים כאן למשל בחברים לעט או דרך תשובות לשאלות. אני רק אומר שכנראה שהדרך וההתנהלות שלך באתר הגיעו למקום שמדברים איתך בעיקר החלק הנואש של האנשים וזה ממש לא סתם רנדומלי. אני מקווה שהסברתי את עצמי טוב
"שהבנים האלה לא אכפת להם ממך" מה? ממתי להציע זוגיות הפך לדבר כזה מבויש איך לא אכפת להם ממנה
שואל השאלה:
אבל לא כתבתי יש מלא מלא מלא בנים, כתבתי שדיברתי עם מלא מלא מלא בנים.
באמת שעשיתי את המאמץ הכי גדול שיכולתי כדי לא להכליל, כי אני בטוחה שלא כולם כאלה
אבל לא כתבתי יש מלא מלא מלא בנים, כתבתי שדיברתי עם מלא מלא מלא בנים.
באמת שעשיתי את המאמץ הכי גדול שיכולתי כדי לא להכליל, כי אני בטוחה שלא כולם כאלה
אנונימית
כמה זמן את באתר?
אני פה 5 שנים ויש פה גם בנים ממש נחמדים
שלא לדבר על זה שיש פה גם להט"ב
אני פה 5 שנים ויש פה גם בנים ממש נחמדים
שלא לדבר על זה שיש פה גם להט"ב
יש כאלו אנשים בכללי בסביבה, לא רק בסטיפס. אני בן, ומשתמש בסטיפס, אבל לא בקטע לדבר עם אנשים בפרטי, גם לא בקטע רומנטית סתם ככה (לפעמים זה תלוי עם מישהו צריך עזרה או משהו, אבל אף פעם לא בקטע רומנטית).
בכללי, אני אומר שלא צריך ישר להפוך את הקשר לרומנטי, צריך לדבר ולדבר, ואחר כך אחרי כמה זמן להפוך את זה לרומנטי במקרה ושני צדדים מסכימים או מרגישים שרוצים זאת.
אבל בכללי,אני בטוח ב-100% שלא כל הבנים כאלה כן (למרות שיש אותם פחות או יותר), זה כבר נשמע סטריאוטיפי.
בכללי, אני אומר שלא צריך ישר להפוך את הקשר לרומנטי, צריך לדבר ולדבר, ואחר כך אחרי כמה זמן להפוך את זה לרומנטי במקרה ושני צדדים מסכימים או מרגישים שרוצים זאת.
אבל בכללי,אני בטוח ב-100% שלא כל הבנים כאלה כן (למרות שיש אותם פחות או יותר), זה כבר נשמע סטריאוטיפי.
דרך אגב, כתבת בכותרת השאלה: "למה *כל* הבנים שבסטיפס" אז כן הכללת.
אבל בלי קשר זה שרשמת שדיברת עם מלא מלא מלא מלא בנים כאלה זה לא הרבה יותר טוב. עדיין גרמת לכולם פה לחשוב שאם מישהי תדבר עם בן, אז הסיכוי שהוא ירצה קשר רומנטי הוא מאוד גבוה אז עדיין הרסת את הדימוי של הבנים פה באתר
אבל בלי קשר זה שרשמת שדיברת עם מלא מלא מלא מלא בנים כאלה זה לא הרבה יותר טוב. עדיין גרמת לכולם פה לחשוב שאם מישהי תדבר עם בן, אז הסיכוי שהוא ירצה קשר רומנטי הוא מאוד גבוה אז עדיין הרסת את הדימוי של הבנים פה באתר
אנונימי
וואו לגמרי
וואלה צודקת
בואי לפרטי חחח סתם
בואי לפרטי חחח סתם
אני אישית בסטיפס לא חושב על קשר רומנטי, אלא כמובן אם היא מוצאת חן בעיניי, ואם היא לא בעניין אז כמובן ידידות זה לא טאבו.
ההפך, להקיף את עצמך בידידות זה דבר חשוב לגברים.
זה מעלה את הסטטוס החברתי שלך.
ההפך, להקיף את עצמך בידידות זה דבר חשוב לגברים.
זה מעלה את הסטטוס החברתי שלך.
אין מצב שדיברת עם מאות וכל אחד ואחד את זוכרת ספציפית שהוא רצה זוגיות, לא חושב שאת סופרת טוב, או לפחות הכללת כמה בנים שדיברת איתם גם עם בודדים, לא עניין של שאת משקרת פשוט אין מצב שאת תזכרי את כולם
מעניין אותי עכשיו אם דיברתי איתך
את ממש טועה. אנחנו ממש לא כאלה ואנחנו לא נואשים אל תדאגי
נ.ב. יש לך חבר?
עדיף שנדבר בפרטי
תרגישי בנוח
נ.ב. יש לך חבר?
עדיף שנדבר בפרטי
תרגישי בנוח
אנונימי
כנראה את נופלת על בנים כאלה אני לא נפלתי על כאלה חוץ מאחד
וואו בול אותו המצב גם אצלי חוץ מבחור אחד נורא נחמד אם אתה רואה את זה אני באמת מודה לך, הוא היחיד שאני מסוגלת לנהל איתו שיחות נורמליות ולא להרגיש לא בנוח
אנונימים צודקים
לא כולם ככה
בת כמה את? אני מחפש ידידה (יש לי חברה)
אנונימי
וואלה לא מסכימה אני מדברת כאן עם בן בקטע ידידותי וכל כך כיף לנו אף פעם לא חתרנו לעניין רומנטי אי אפשר להכליל את כל הבנים כאן פשוט נפלת על הבנים הלא נכונים
חח אנונימי
זה ממש לא נכון, הכרתי פה את 2 החברים הכי טובים שלי ואנחנו בקשר של מעל לשנה וחצי.
לא כולם ככה לפחות לא אני.
תשמעי מתוך 2000 בנות שאני מנסה להתחיל איתן בטוח אחת תגיד לי "כן"
אנונימי
לא צריך להיות פרופסור בכימיה כדי להבין שכשבנים רווקים, הם יחפשו זוגיות.
זה לגיטימי לגמרי, וזה גם לגיטימי שתסרבי להם
זה לגיטימי לגמרי, וזה גם לגיטימי שתסרבי להם
בדידות כנראה
אנונימי
נשמע לי כאילו או שנפלת על כמה כאלה או שאת פשוט מכלילה, מן הסתם לא כל בן שתכתבי לו הודעה יתחיל איתך מיד..
אין דבר כזה ידידים מתי תבינו את זה כבר
אנונימי
ממש לא, לא עשיתי את זה פעם אחת
האמת שרק חצי מזדהה, דיברתי עם כמה שדי מהר ניתקתי קשר כי הם רצו יותר. אבל אני מדברת כרגע עם כמה וכמה, ואף אחד מהם לא בכיוון של זה, תודה לאל.
זה תלוי על מי נפלת :)
זה תלוי על מי נפלת :)
אנונימי צחקתי בקול
לא כולם ככה, זה שיצא לך לדבר עם כמה כאלה לא אומר שכל הבנים רוצים או זוגיות או כלום
ואז אומרים שיש דבר כזה ידידים
אנונימית
בואי דברי איתי חחח
דיברתי פה עם טונה של בנים והרוב כאן לא פנו אולי כדי להתחיל איתי או משהו, או שלא קלטתי רמזים אני לא יודעת
אז תמצאי גיי פרינד מה אני אגיד לך
לי אישית יש ידידות שאני פשוט מדבר איתן ועושים צחוקים ומדברים על נושאים בלי לפתוח את זה לזוגיות.. יש הרבה פשוט תחפשע
לי אישית יש ידידות שאני פשוט מדבר איתן ועושים צחוקים ומדברים על נושאים בלי לפתוח את זה לזוגיות.. יש הרבה פשוט תחפשע
^^^^^יש משהו במה שאתה אומר
מה זו ההכללה הזו
אני דיברתי בקשר של כמה חודשים עם בערך 20 בנות ורק פעמיים רציתי לעבור לקשר זוגי
אני דיברתי בקשר של כמה חודשים עם בערך 20 בנות ורק פעמיים רציתי לעבור לקשר זוגי
קחי בחשבון שכל מי שפה נואש לחברה כי בחיים האמיתים מי תשים עליהם...
אנונימית
רוצה מין ?
חחח סתם צוחק אל תיקחי קשה
מתאהבים מהר?
אנונימי
אם באלך אני רוצה להכיר אנשים חדשים כדי שיהיה לי מעגל חברים חדש ואם באלך תכתבי לי או שאני יכתוב לך אם זה בסדר מבחינתך
אז בואי דברי איתי!
כשיש פה צבא של בני 20 פלוס שמנסים לשכב עם ילדות אל תצפי שיהיה להם איזה עניין באישיות הנהדרת שלך.
חחח אם יש לך תשובה על זהאו אפ יש פה למישהו תשובה.. אשמח שתשתפו אותי.. זה גם משהו שעדיין לא הצלחתי להבין..הם בקושי שואלים עליך..שואלים איך את נראית..ואת בקטע.. וכו' וכו'
את צריכה להבין שכל הנואשים פה
מי שיש לו אומץ מתחיל עם בנות אשכרה בחיים האמיתיים
מאחל לך הצלחה ותהיי חזקה
מי שיש לו אומץ מתחיל עם בנות אשכרה בחיים האמיתיים
מאחל לך הצלחה ותהיי חזקה
אנונימי
האקונה מטטה
זה לא נכון, אתה טועה.
זה לא נכון, אתה טועה.
תשמעי אני אישית לא כזה
אבל כנראה שהם פשוט מחפשים זוגיות או משהו לא יודע
אבל כנראה שהם פשוט מחפשים זוגיות או משהו לא יודע
כנראה דיברת רק עם בנים מסויימים אני. איתי גם שונא את זה אם היו עושים לי את זה
נו באמת אולי פשוט נהרוג את כולם
דיי נו אל תגידו לבנים איך להיות
אם זה מפריע אפשר להגיד לא
או אפילו לא לדבר עם בנים....
דיי נו אל תגידו לבנים איך להיות
אם זה מפריע אפשר להגיד לא
או אפילו לא לדבר עם בנים....
אנונימי
נכון
אין דבר כזה ידידים
בטח שיש
שואל השאלה:
ואלה שכתבו שאין כזה דבר ידידים וכל מה שיש לבנים בראש זה סקס, אתם ממש טועים, אולי אתם כאלה אבל יש מלא בנים שאני מכירה שהם ממש נחמדים ויש לנו מלא נושאי שיחה וכיף לנו להיות ביחד.
ואלה שכתבו שאין כזה דבר ידידים וכל מה שיש לבנים בראש זה סקס, אתם ממש טועים, אולי אתם כאלה אבל יש מלא בנים שאני מכירה שהם ממש נחמדים ויש לנו מלא נושאי שיחה וכיף לנו להיות ביחד.
אנונימית
שואל השאלה:
כל אלה ששוב כתבו שאני מכלילה, אין לי מה להגיד לכם, כתבתי בפירוש כל הבנים בסטיפס שאני דיברתי איתם, ומותר לכם לא להאמין לי שדיברתי עם מלא בנים פה, או שאני אזכור מה כל אחד מהם אמר לי, אבל אני זוכרת כי הם היו ממש נחמדים והיה לי ממש כואב שהם לא היו מעוניינים בקשר ידידותי, וגם אם היו כאלה שכן ראיתי שינוי שחל בהתנהגות שלהם כלפיי וזה לא נעים.
ברור שאף אחד לא מכריח אותי לדבר עם בנים, ואף בן גם לא חייב לשנות את ההתנהגות שלו בגללי, אבל אני פשוט אמרתי מחוויה אישית שלי שזה פשוט קורה כל פעם מחדש.
כל אלה ששוב כתבו שאני מכלילה, אין לי מה להגיד לכם, כתבתי בפירוש כל הבנים בסטיפס שאני דיברתי איתם, ומותר לכם לא להאמין לי שדיברתי עם מלא בנים פה, או שאני אזכור מה כל אחד מהם אמר לי, אבל אני זוכרת כי הם היו ממש נחמדים והיה לי ממש כואב שהם לא היו מעוניינים בקשר ידידותי, וגם אם היו כאלה שכן ראיתי שינוי שחל בהתנהגות שלהם כלפיי וזה לא נעים.
ברור שאף אחד לא מכריח אותי לדבר עם בנים, ואף בן גם לא חייב לשנות את ההתנהגות שלו בגללי, אבל אני פשוט אמרתי מחוויה אישית שלי שזה פשוט קורה כל פעם מחדש.
אנונימית