התחברות
הרשמה
הגיוני שאני מתחילה לפתח רגש למישהו אבל אני לא מאוהבת בו? זה כאילו אני מתחילה לאהוב אבל לא להתאהב
אני בדרך כלל בן אדם שמתאהב פרפרים בבטן התרגשות והכל אבל זה לא מרגיש ככה איתו.. מה שכן אני כן מקנאה לו ומרגישה אליו משהו
26 ביולי 2021, 22:42
התאהבות
רגש
התחלות
מערכת יחסים
אהבות
2 תשובות
כן
A
Ayssim2415
כן הגיוני, את בתחילת התהליך. עדיין לא בטוחה.
H
Hell was boring:
באותו הנושא:
האם זה הגיוני שאני מתחיל לפתח מיזנתרופיה בעקבות קשרים לא טובים ואנשים מגעילים?
תגידו איך זה הגיוני שאני מתחילה לפתח רגשות למישהו שבהתחלה חשבתי שהוא מכוער ממש??
אני חושבת שאני מתחילה לפתח רגשות למישהו אינטרנטי ואני לא מעוניינת בזה
הגיוני שאני מתחילה לפתח משהו למישהו שבקושי מכיר את השם שלי?
אוף נראלי שאני מתחילה לפתח רגשות למישהו מהשכבה שלי
זה הגיוני לפתח רגשות למישהו שאני רק מדברת איתו?
הגיוני שאני מתחילה לפתח רגשות כלפי מישהו אבל אני לא נמשכת אליו פיזית?
זה הגיוני שהכרתי מישהו במשך שנה ואנחנו יוצאים במשך שבועיים וכבר אני מתחילה לפתח עליו רגשות ?
הגיוני שאני מתחילה לפתח רגשות למישהו שדיברתי איתו רק יומיים ולא ראיתי אותו אף פעם?
אני בת 15 ואני חושבת שאני מתחילה לפתח רגשות למישהי בת 20..
הגיוני שאני מתחילה לפתח למישהע רגשות אבל אנחנו הכרנו רק היום?