4 תשובות
יקרה,
שומעת בדבריך חששות. נראה שאת מודעת למצבך הבריאותי ואת מנסה לנתב את הדרך הנכונה ביותר בה תוכלי לחזור לתפקוד.. שומעת ממך רצון אמיתי לצאת מהתקופה האפורה שאת נמצאת בה עכשיו, כפי שאת מתארת. נראה שהשקיעה הזו מוכרת לך ואת מייחלת בכל לב לעלות מעלה ולפרוח מחדש. ייתכן שבנוסף לקשיים הרגשיים שאת חווה בתוכך, את מרגישה אולי מעמסה חברתית, ואת מחפשת דרכים להסביר לסביבה את מה שקורה איתך. אפשר שאת חווה אולי בושה על דבר שאת ככל הנראה לא אשמה בו..

יקרה, נראה שלא קל להחליט על צעדים בריאותיים בכוחות עצמך. מאמינה שהמטפלים עושים את עבודתם באמונה וכדאי להאזין להמלצתם.. כמו כן ייתכן שאת מתקשה למצוא בסביבתך מישהו קרוב לחלוק איתו את העומס הרגשי, ולשתף בתחושות שאת חווה..

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר.
זה תלוי מה את חושבת שלך יותר נכון זה תלוי איזה קשר יש לך עם המשפחה ואם זה יעשה לך טוב יותר אישפוז יום או אישפוז מלא אני נכנסת לאישפוז יום בקרוב להפרעות אכילה וכנראה משהו פסיכאטרי כי אני גם ... ואני אישית חושבת אולי זה קשה אישפוז מלא אבל אישפוז מלא זה רק שמה מטפלים בך בקושי עם המשפחה וזה תלוי אולי את רוצה להיות עם המשפחה ואם זה יעבוד לך איתם כי זה קשה
אנונימית
שואל השאלה:
פרטיות לא תהיה לי גם באישפוז יום,ההבדל בין רגיל ליומי זה רק השינה
אנונימית
אישפוז יום עדיף
ככה יש לך עזרה מקצועית ומצד שני את החופש שלך בערב
מאוד קשה במחלקות סגורות אין שם שום פרטיות