10 תשובות
לא
הלוואי כל בן היה עושה את זה
לא, זה משמח לקבל מחמאות
קצת גייזי אחי
לא זה דווקא ממש נחמד :)
שואל השאלה:
רציני שבא לי להחמיא אבל לא בא לי שיחשבו שאני איזה הומו או משהו בסגנון(לא שזה משהו רע כן??????)
אנונימי
לא לא לא! איזה מוזר?!
זה הכי כיף שמחמיאים!!
שואל השאלה:
גם על לק וכאלה?
אנונימי
אני מאוד אוהב לק ואני רוצה להחמיא לבת על ציפורניים יפות אבל אני מתבייש וגם לא רוצה לצאת מוזר קצץ
כן תחמיאו גם תראו איך אותה אחת מגיבה ואז תפסיקו, זה מחמיא וזה יראה לה שאתם שמים לב