20 תשובות
לכולם אכפת במידה מסויימת אבל אני מתלבשת ומתאפרת ומריחה טוב בשביל עצמי לא בשביל אף אחד אחר
כן אכפת לי יותר מידי כי אני overthink
כן, מאוד.
אבל מה שכתבת קצת לא קשור, אנשים גם רוצים להריח טוב ולהתלבש יפה בשביל עצמם, לא בהכרח בשביל אנשים אחרים.
כמובן שאכפת לי בצורה הכללית אבל יש את הדברים שאני שמה פס על דעה של אחרים
אני לא מתאמצת להרשים אנשים אחרים אני עושה את זה בשביל עצמי
לכולם אכפת
לא..
אם אני בסדר עם עצמי אף אחד ושום דבר לא יוריד לי את זה
אנונימית
כןן וואי זה לפעמים מעצבן
כן איכפת לי מה חושבים עלי במידה מסויימת כי אני חא רוצה שייחשבו עלי דברים רעים לא נכונים...
לצערי כן
פעם היה לי אכפת מאוד..
בתקופה האחרונה עברתי דברים עם עצמי שגרמו לי לשחרר את הפחד הזה אז היום יכולה להגיד שקצת.
אנונימית
לא ככ אבל כן אכפת לי ואני אוהבת להתלבש יפה בשביל שאני אסתכל במראה ואוהב את מה שאני רואה ואני ארגיש טוב כשאני הולכת ברחוב כן יש חלק בי שרוצה שיאהבו איך שאני לבושה אבל בעיקרון זה בשביל עצמי
זה ממש תלוי, נגיד אם אנשים חושבים עליי שאני לא מתלבש יפה, לא חכם, לא יפה אז בכלל לא אכפת לי..
אבל אם מישהו עכשיו חושב עליי שאני מעצבן ופוגע באנשים, אז ברור שיהיה אכפת לי ואנסה להבין אולי עשיתי לו משהו רע, ואלך לפתור איתו את זה.
כם אבל עד גבול מסוים, בדברים שאני באמת אוהבת לא אכפת לי ואני מניחה שכשאני אצא מהבית לגמרי לא ישנה לי.
כבר לא ממש, כל מי שרוצה לדעת איך להפסיק לחשוב מה אחרים חושבים * עליי* הפתרון הוא פשוט- תתמקדו באחרים.
אני אגלה לכם סוד-
לא באמת אכפת לכם מה אחרים חושבים עליכם, למה? כי אתם חושבים רוב הזמן על עצמכם. אתם שמים את עצמכם בפוקוס. תכחישו ותגידו שזה לא נכון, במהלך היום שלכם, כמה פעמים אתם חושבים על מישהו אחר? אולי פעם או פעמיים ביום, נכון? רוב הזמן זה "אני, אני ואני."
-רוב האנשים הם כמוכם והם בכלל לא חושבים עליכם... אז כן זה כבר יכול לעזור לכם להבין שאתם לא באמת מעניינים מישהו בעולם הזה, חוץ מכמה אנשים בודדים והם דווקא אוהבים אתכם וכנראה חושבים עליכם דברים טובים ואם הם שונאים אתכם.. נו, אז הם מקנאים בכם או שבאמת עשיתם משהו לא בסדר ואז יש להם סיבה לחשוב עליכם דברים רעים ובאמת תפתרו איתם את הבעיה הזאת.
אבל כל שאר האנשים שאתם פוגשים בחיים שלכם- נראה לכם באמת שהם חושבים עליכם? הם לא.

כשאתם פוגשים מישהו חדש אתם חושבים "אהה. מה הוא יחשוב *עליי*... מה אם אני אגיד משהו לא נכון והוא יצחק *עליי*? מה הוא חושב על זה שלבשתי את החולצה הזאת?
אז הפתרון פה הוא הכי פשוט בעולם-תפסיקו להיות מרוכזים בעצמכם ותתחילו להתמקד במי שנמצא מולכם. זהו, זה הכל.
אנונימית
לא ממש אכפת לי מה אנשים חושבים עליי, יש כמה אנשים בודדים שהדעה שלהם חשובה לי.
ואני מתלבשת יפה ומריחה טוב בשביל עצמי, זה גורם לי להרגיש יותר טוב ואני אעשה את זה גם אם זה יהיה רק אני עם עצמי.
לא.
אני מתלבשת יפה באמת בשביל עצמי,וריח טוב זה משהו שחייב מה זאת אומרת? זה עניין של טיפוח עצמי והגיינה.
לא אכפת לי מה חושבים עליי בקטע של הלבוש,זה יכול להתבטא בדברים אחרים,לאו דווקא לבוש.
כן אבל משתדלת לשנות את הגישה הזאת
אנונימית