8 תשובות
למה שתלכו למסיבה בלי אלכוהול
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני בת 15
אנונימית
אה תהני, איפה זה?
אנונימית
ושלחי פרטים בפרטי
תגידי איפה המסיבה? יש לי חברה שמחפשת מלא לגילאי 15-14 כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ כנסו לעמוד אינסטגרם של f0ck corona group יש פרטים בפוסט האחרון
אני חושבת שכול חמישי יש שם מסיבה ( 60 שקל כרטיס) זה בלי אלכוהול , זה לחטיבות וזה בכפר סבא.
אנונימית
גרושים שילמתי גם 200 בלי אלכוהול