8 תשובות
לא, רק ביד איפה שחיסנו אותי.
לא, היד שלי קצת כאבה איפה שהתחסנתי וזהו.
אממ זה לא כזה בבית שחי, בעיקרון לי לפחות

כאב לי ביד שעשו לי אבל קצת יותר למעלה/בצד (אין לי דרך כל כך להסביר את זה)

אבל זה בסדר שכואב שם, זה יעבור.. יש הרגשה כזאת:/
בדיוק אתמול עשיתי את החיסון השני ועכשיו האיזור של איפה שעשו לי החיסון כואב:(
^זה יעבור :>
^מקווה שיעבור מהר:,)
לא, לי כאבה רק היד יום אחרי החיסון
לא.
כאבה לי היד, וקצת אחר כך זה התחיל להשפיע על שאר הגוף, אבל לא היה כאב חד או ספציפי דווקא בבית השחי.