4 תשובות
אני מאמין שכן
למה את מתגייסת?
ובהצלחהה
אני ב1.9 נכון לעכשיו
ובהצלחהה
אני ב1.9 נכון לעכשיו
שואל השאלה:
למודיעין, בהצלחה גם לך
למודיעין, בהצלחה גם לך
אנונימית
וואוו
תודה :)
תודה :)
באותו הנושא: