התחברות
הרשמה
בנים מתחילים עם בנות שנראות בעיניהם טוב או בנות שהם חושבים שלא יסרבו להם?
באמת מעניין אותי לדעת.
29 ביולי 2021, 00:13
משיכה
בנים בנות
חוות דעת
2 תשובות
אני מתחיל עם בנות שהם התאם שלי
Z
Zhou Fan
אני מניח שהאפשרות הראשונה
אבל אני חושב שזה אינדיבידואלי
א
אֲחַשְׁדַּרְפָּנִים
באותו הנושא:
בנים בבקשה תענו: אתם מתחילים פחות עם בנות שנראות ילדות?
בתכלס בנים מתחילים עם בנות שנראות הכי טוב לצאצאים שלהם?
זה נכון שבנות שנראות ממש טוב הן סנוביות ולא זורמות עם בנים שמתחילים איתן?
בנים- יצא לכם להיתקל פה בבנות שנראות ממש ממש טוב?, בנות- בבנים שנראים ממש טוב?
בנות שנראות ממש טוב יכולות להיות חברותיות או נחמדות לבנים שמתחילים איתן?
אם בנות אומרות שהאופי יותר חשוב מהיופי אז למה הן מתלהבות כשמישהו שנראה טוב מתחיל איתן ?
מסכימים איתי שבישראל יש יותר בנות שנראות טוב מאשר בנים שנראים טוב?
נכון בנים ערסים לא אוהבים בנות שנראות חמודות ביופי אלא בנות שנראות פרחות?
שאלה לבנים :אני נראית טוב הרבה אומרים לי ,אז למה מתחילים עם בנות שנראות הרבה פחות טוב ממני ?
שמתם לב שבעולם שלנו יש הרבה יותר בנות שנראות טוב מאשר בנים שנראים טוב?
למה יש יותר בנות שנראות טוב מאשר בנים שנראים טוב??