10 תשובות
אם לא הייתי שונא אותה מסיבה אמיתית אלא סתם, והיא באה ממחווה טובה - לחיצת יד ותודה
שיש לה לב טוב אם היא שמה בצד את המתיחות בניכם ומכבדת את היום הולדת
הייתי אומר תודה עם חיוך
כנראה מחייכת וזהו
שזה נחמד ממש והייתי אומרת לה תודה ומחייכת בלי קשר להיות אנושי זה חשוב לא הייתי םשוט מגלגלת עיינים והולכת
כנראה מחייכת ומודה לה או מעריכה אותה, אבל עדיין לא ישנה כל כך את דעתי עליה
מראה לה שאני שמחה מהמתנה ומודה לה חחח מין הסתם..
המחשבה שלי עליה לא הייתה משתנה אבל הייתי מעריכה אותה
שזה נחמד ממש והייתי הרבה יותר מעריכה אותה וקונה לה מתנה ביום הולדת חזרה
לא יודעת אני צריכה להיות בסיטואציה
באותו הנושא: