8 תשובות
שאם היא אוהבת את עצמה אני לא רואה בזה שום דבר רע, אם היא בטוחה בהחלטה הזאת אז לא רואה למה לה לא לעשות את זה.
שכל עוד היא מאמינה שהיא יפה שתלך עם זה עד הסוף, מקסימום יגידו לה שם שהיופי שלה פחות מתאים למה שמחפשים, אבל לאף אחד אין זכות להוריד לה את הביטחון
עדיף שתתמכי בה אפילו שאת יודעת שזה לא אפשרי תהיה חברה טובה
אחותי את מרושעת.
אנונימית
איך אומרים.. יופי בעיניי המתבונן
אבל מה שכן אל תתערבי בזה אם זה מה שהיא רוצה את לא תעצרי אותה גם אם היא פחות יפה בעינייך. זה גם די מרושע מה שרשמת למעלה
ובכללי דבר כזה לומר זה מוריד את הביטחון ברמות אז...תתמכי בה או משהו כזה לא להפך
אבל מה שכן אל תתערבי בזה אם זה מה שהיא רוצה את לא תעצרי אותה גם אם היא פחות יפה בעינייך. זה גם די מרושע מה שרשמת למעלה
ובכללי דבר כזה לומר זה מוריד את הביטחון ברמות אז...תתמכי בה או משהו כזה לא להפך
אנונימית
וואו מדויק. אל תגידי לה על זה כלום אבל זה באמת מביך בדבילה
מביך...
אולי יש אחרים שכן יחשבו שהיא יפה