7 תשובות
לא, כי אין צורך. אבל שולחים אותן לפסיכולוגית או פסיכולוג ועושים מעקב צמוד
למה שיאשפזו אותך אם את במשקל תקין? את רק צריכה פסיכולוג
קורס של שבועיים? אני מתמודדת עם הפרעת אכילה כבר שנה וחצי אני בטוחה שאני מבינה משהו על זה. אי אפשר לטפל בהפרעת אכילה רק עם פסיכולוג זה צוות שלם אז פשוט דיי לכתוב דברים שאת כנראה לא מספיק מבינה בהם
טוב בסדר
כן מאשפזים בכל משקל זה לא קשור לזה זה קשור הנפשי שלך ואם את משתפת פעולה בטיפול 3> אני פה בשבילך
מי אמר שאני חושבת שלכל מי שיש הפרעת אכילה הוא בתת משקל? ואם לא משתפים פעולה עם התהליך אז צריך פסיכיאטר ודיאטנית.. אני לקחתי קורס על זה במשך שבועיים ותאמיני לי אני יודעת
לא ליז, כדי שתשתוק כי כנראה שאין לך מושג בהפרעות אכילה. יש מעט מאוד אחוזין של אנשים עם הפרעות אכילה שהם בתת משקל למרות שאתם חושבים שכל מי שיש לו הפרעת אכילה הוא בתת משקל. אז לא, זה לא נכון בכלל ואי אפשר להיות בתהליך החלמה רק עם פסיכולוג. צריך דיאטנית, פסיכיאטר ורופאים. מאשפזים גם במשקל תקין וגם בעודך משקל. אם את לא משתפת פעולה בטיפול יאשפזו אותך והמשקל לא משנה ואני יודעת את זה
באותו הנושא: