3 תשובות
ניסיתי.. ככל שהכרתי אותה יותר גיליתי כמה היא גזענית והומופובית כי ככה אלוהים אומר לה לחשוב.
לא מסוגל לצאת עם דתייה
לא מסוגל לצאת עם דתייה
אני דתייה ואם מישהו משתמש בדת בשביל להיות גזען והומופוב זה לא הדת !!!
זה פשוט גאווה קודם כל אני אתקן את עצמי ואז אני אדבר על הומואים! ''ואהבת לרעך כמוך'' קודם כל!
אף אחד לא יותר טוב ממני ובמיוחד לא גויים כי אם היו יהודים והכל בטוחה במליון אחוז שהיו פחות בוגדים מה' מאיתנו.
ככה צריך לחשוב! זה דת!! ''כל דרכיה שלום ודרכתיה דרכי נועם'' אם הדת גורם *לשנאה ולפיצול* זה לא דת. זה מישהו שלקח את הדת ועשה ממנה משהו רע !
כל כך עצוב לי ככה שיצא שאנחנו הציבור הדתי הוציא לתורה שם כל כך מגעיל:(.
אני כל כך מכבדת אנשים באמת זה ערך עליון בתורה!!! כל כך עצוב לי ש''דתיים / חרדים'' לוקחים ערכים אחרים ועושים מהם העיקר
העיקר של התורה זה רק שלום! רק שלוםם! לא משנה אתאיסט או מאמין אוף סליחה שחפרתי זה ממש נקודה רגישה אצלי ;ֹ_; ^
זה פשוט גאווה קודם כל אני אתקן את עצמי ואז אני אדבר על הומואים! ''ואהבת לרעך כמוך'' קודם כל!
אף אחד לא יותר טוב ממני ובמיוחד לא גויים כי אם היו יהודים והכל בטוחה במליון אחוז שהיו פחות בוגדים מה' מאיתנו.
ככה צריך לחשוב! זה דת!! ''כל דרכיה שלום ודרכתיה דרכי נועם'' אם הדת גורם *לשנאה ולפיצול* זה לא דת. זה מישהו שלקח את הדת ועשה ממנה משהו רע !
כל כך עצוב לי ככה שיצא שאנחנו הציבור הדתי הוציא לתורה שם כל כך מגעיל:(.
אני כל כך מכבדת אנשים באמת זה ערך עליון בתורה!!! כל כך עצוב לי ש''דתיים / חרדים'' לוקחים ערכים אחרים ועושים מהם העיקר
העיקר של התורה זה רק שלום! רק שלוםם! לא משנה אתאיסט או מאמין אוף סליחה שחפרתי זה ממש נקודה רגישה אצלי ;ֹ_; ^
אנונימית
אפשרי טכנית, אבל למה שתעשו את זה? אני מרחם עלייך.
שבת זו חתיכת משימה, את לא תוכלי לחלל שבת מול הילדים אם חשוב לו החינוך.
חינוך זו שאלה מסובכת כי הוא ואת לא תחנכו אותו דבר (להט"ב? שבת? מנהגים? תפילין וטלית? תפילות?)...
נידה, מסכנה מי שבודקת כל כך הרבה, שומרת נגיעה והולכת לטבול וכל זה, רק בשביל חבר שלה בלי שהיא מאמינה.
את תשמור נגיעה עד החתונה?
אנונימית
יש הבדל בין שנאה להתנגדות זה לא אותו הדבר
אם אני מתנגד לעבירות שהלהט"ב עושים הם אומרים לי שאני הומופוב
זה אומר שאני לא הולך לי התורה? ממש לא ההפך! האם זה אומר שאני שונא אותם? ממש לא האם זה אומר שאני עובר על ואהבת לרעך כמוך? ממש ממש לא!
לגבי גזענות
גם אני מסכים שלומר שאנחנו יותר טובים מהגויים זה לא טוב אבל הכוונה בהעם הנבחר זה לא שאנחנו גדולים מהם או משהו זה נטו שאנחנו חייבים לקיים מצוות
שבת זו חתיכת משימה, את לא תוכלי לחלל שבת מול הילדים אם חשוב לו החינוך.
חינוך זו שאלה מסובכת כי הוא ואת לא תחנכו אותו דבר (להט"ב? שבת? מנהגים? תפילין וטלית? תפילות?)...
נידה, מסכנה מי שבודקת כל כך הרבה, שומרת נגיעה והולכת לטבול וכל זה, רק בשביל חבר שלה בלי שהיא מאמינה.
את תשמור נגיעה עד החתונה?
אנונימית
יש הבדל בין שנאה להתנגדות זה לא אותו הדבר
אם אני מתנגד לעבירות שהלהט"ב עושים הם אומרים לי שאני הומופוב
זה אומר שאני לא הולך לי התורה? ממש לא ההפך! האם זה אומר שאני שונא אותם? ממש לא האם זה אומר שאני עובר על ואהבת לרעך כמוך? ממש ממש לא!
לגבי גזענות
גם אני מסכים שלומר שאנחנו יותר טובים מהגויים זה לא טוב אבל הכוונה בהעם הנבחר זה לא שאנחנו גדולים מהם או משהו זה נטו שאנחנו חייבים לקיים מצוות
באותו הנושא: