7 תשובות
אם יהיה לך טוב שם את תשכחי מזה את מרוכזת בהווה לא בעתיד לפעמיים בישביל להצליח בחיים צריך פשוט לוותר על רגשות
ממש מבינה אותך, גם אני עוזבת לפנימייה, וכאילו, לא קשה לי בלי משפחה, דווקא ממש לא משנה לי, אבל החבר הכי טוב שלי- אנחנו מדברים באינטרנט וכנראה לא יהיה לי שם טלפון
שואל השאלה:
כן אבל זה עדיין יהיה לי קשה ממש
אנונימית
שואל השאלה:
אוי זה עצוב^^
אנונימית
את יכולה להתקשר אליה בוידאו?
וואי כנל ההורים רוצים לשלוח אותי לפנימייה ואני לא רוצה להשאיר את החברים והאחים לבד
אני מניחה שתנסי להסביר לה ושתבוא הרבה לביקור
אנונימית
אני כמוך אני ואח שלי הקטן בקשר טוב ואני גם יכול להסתדר בלי המשפחה וחברים אבל עדין יהיה לי קשה