4 תשובות
שתי מים קרים תנשמי עמוק ותנסי לשכוח מזה. תעסיקי את עצמך בדברים אחרים..
במקום לפחד תנסי להנות מהרגעים הקטנים ולצבור חוויות כי את לא יעולה לדעת מצי הם ימוצו
אנונימית
גם אני ממש כזאת אבל כולנו נמות בסוף זה לא סוד, צריך להנות מהחיים כמה שיותר ולנצל את הרגעים עם אנשים שאנחנו אוהבים ולא להתעסק מתי נמות כי זה יקרה נרצה או לא
כל כך מבינה אותך ובע"ה הם יחיו חיים ארוכים וטובים, עד 120. הם יזכו לראות ולהיות איתך ברגעים טובים ולהתגאות בך!
באותו הנושא: