3 תשובות
היא.
אבל השימוש בהינו/הינה/הינם/הינן בתפקיד אוגד (כמו בדוגמה) הוא לא נכון.
מצורף קישור להסבר.
אבל השימוש בהינו/הינה/הינם/הינן בתפקיד אוגד (כמו בדוגמה) הוא לא נכון.
מצורף קישור להסבר.
קישורים מצורפים:
ניראלי זה אומר "היא"
כותבים "הנה".
וזאת מילת יחס..
וזאת מילת יחס..
באותו הנושא: