3 תשובות
היא.
אבל השימוש בהינו/הינה/הינם/הינן בתפקיד אוגד (כמו בדוגמה) הוא לא נכון.
מצורף קישור להסבר.
ניראלי זה אומר "היא"
כותבים "הנה".
וזאת מילת יחס..