7 תשובות
לא
מעמד כלכלי לא אומר משהו על האופי של האדם. לי אישית זה בכלל לא משנה
לא הייתי פוסל אך הייתי קצת חושש עם הייתי זה לצורך ניצול
מובן למה יש אנשים שיפסלו אבל לא הייתי פוסלת
כן זה הגיוני
לא.
חחח לא
אני בעצמי לא במעמד כלכלי משהו
אני בעצמי לא במעמד כלכלי משהו
באותו הנושא: