התחברות הרשמה

זה הגיוני להכיר מישהי מהסטיפס ? ?

31 ביולי 2021, 02:07
נושאים לשיחה    
5 תשובות
כן
שאלוהים יעזור
קצת מסוכן אבל כן
C
Cobien
כן וטעות בעיקר לעשות את זה מנסיון
אנונימי
כן אבל בזהירות לא לבטוח על כל אחד
ל
לא יודעת-
כן
מ
מעיין כהן21
באותו הנושא:
יצא לכן/ם להכיר ולפגוש מישהי/ו מפה מסטיפס?
מה הסיכויים להכיר מישהי/מישהו בסטיפס?
איך אני יכול להכיר פה מישהי בסטיפס?
זה הגיוני להכיר שבוע ולהתאהב?
מישהי רוצה פה להכיר לעומק יותר מישהו בסטיפס?
מישו פה פעם הכיר דרך הסטיפס מישהי (או הפוך) ??
נראה לכם הגיוני להכיר כאן חבר/ה ולהיפגש איתם?
הגיוני שקשה לי להכיר אנשים דרך האינטרנט או שסתם לא פגשתי אנשים שיש כימיה טובה?
הגיוני שהוא כבר הכיר מישהי אחרת?
בנים יצא לכם פעם להכיר מישהי בסטיפס ולעשות איתה משהו?
הגיוני להגיד להכיר את הטוב בכל אדם?