6 תשובות
אם שתיכן לא תוותרו לא תהיה ברירה, כל דבר שתעשו יהרוס את החברות שלכן.
אם היא הולכת איתו לך יכאב וגם ההפך.
אתן יכולות לתת לו להחליט לבד למי הוא יותר נמשך בדרך עקיפה, אבל זה עדיין יהרוס את החברות שלכן.
תסבירי לה שאת לא רוצה לוותר עליה רק בגלל בחור
תאמת אתן לא צריכות לריב ביגלל בן, בנים באים והולכים וחברות זה לחיים..!
שואל השאלה:
כן, נכון.. הבעיה היא שהיא נראית ממש סגורה עליו..
אנונימיתת
תוותרו עליו, שום בחור לא שווה את הריב שלכן.
כל חברה טובה הייתה מוותרת בשביל השנייה, אבל אם יהיה לך קשה לראות אותם ביחד פשוט תוותרו שתיכן, אחרת כל מה שהיה ביניכן ייהרס.