13 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל הפחד הוא מה קורה אחרי ! זה מה שמעורר בי חרדות ופחד
אנונימי
נע למי אכפת מה יקרה אח''כ? אני לא רואה סיבה לפחד בכלל... ככה או ככה זה יקרה אין טעם לפחד מזה
שואל השאלה:
אתם לא מפחדים שאם אין המשך ? ואתם נעלמים לנצח נצחים?
אנונימי
אני מאמינה שאחרי המוות יהיה פשוט את העולם הבא שהעולם הזה הוא כלום לעומת העולם הבא
שואל השאלה:
או שיכול להיות שישנים לנצח כמו שבשינה את לא מרגישה קיימת ולא מרגישה כלום.. תארו לעצמכם
אנונימי
אני לא מפחד מהמוות בכלל, אני מפחד מהדרך בה אני אמות, ומעניין אותי מה יש אחרי המוות
לא יודעת
ממליצה לך לשמוע שיעורי תורה בנושא של מה קורה אחרי המוות
אם אתה מאמין זה ממש הרגיע אותי
שואל השאלה:
שמעתי על זה בשיעורי תורנ כמובן על מוות קליני שאנשים סיפרו מה חוו אבל אי אפשר לדעת אם זה נכון או בסוף לא
אנונימי
אני מפחדת לא יודעת איך מקבלים את זה
לא צריך לפחד.. ופשוט לחיות את החיים
ואוו שאלה מאוד קשה ומסובכת
לחיות את החיים עד שמתים
ותזכור שאתה לא באמת יודע מה יש אחרי שמתים
לא מבין מה עובר בראש של בנאדם חושב שלא מאמין בעולם הבא
כאילו מה מה בשביל מה לקום בבוקר תישאר במיטה עדיף לך.
היתרון היחיד שיש לאדם על חיה זה יכולת הבחירה באמונה ואנשים מזלזלים בזה בלי לדעת שמץ של מושג מה זה ולמה זה .