9 תשובות
אחותי תעשי את זה. חדר כושר זה הכי כיף. באת כדי להתאמן שימי פס
שואל השאלה:
תודה לכולם, אני רוצה ללכת עם חברה אבל אף לברה שלי לא מנויה שם כי החדר כושר הוא כלול במנוי לבריכה וזה
אולי בפעם הראשונה תלכי עם אחד ההורים שלך...
את יכולה לעשות אימון שהם פשוט לגיל שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה להרזות, יש לך המלצות לאיזה תרגילים לעשות?
תלכי אין לך מה להתבייש:) אם את ממש מתביישת את יכולה גם ללכת עם חברה
אם את רוצה רק להרזות פשוט תהיי במאזן קלורי שלילי אולי תרוצי קצת על ההליכון וזהו
שימי פס על כולם ותעשי מה שטוב לך
כן לכי על זה!!
קודם כל אבל תחשבי על מה המטרה שלך, להרזות/לבנות שריר וגם איזה שרירים את רוצה להתרכז אליהם, בהרבה חדרי כושר את יכולה לבקש מאמן שיבנה ויהיה איתך באימון הראשון ויבדוק שאת עושה הכל נכון
מביך? מה מביך?