8 תשובות
שם חמוד :)
ולדעתי זה יושב טוב. תובלירון כזה
אני שקוראים לי תובל ולחברה הכי טובה שלי שאני בקטע שלה קוראים לירון :|
ואני לא אובייקטיבית אבל תובל שם נדיר
שואל השאלה:
^ הצילו
שם אחלה ולדעתי זה מתאים
אני זלל, את לומדת במקיף ו אולי? יב3 ^^
שואל השאלה:
אמאלה כן ביי יי יי יי יי
די כאילו לכו להיפגש עכשיו❤
שם יפה מאוד, עדיף לעסוק
באהבת האדם עצמו מאשר היחס לשמו.