7 תשובות
תגיד לרופאה שתבקש מאמא שלך לחכות בחוץ.
שואל השאלה:
לא לא אני רוצה ללכת לבד פשוט להגיד לאמא שלי שאני הולך שהיא לא תבוא איתי למרפאה
לא לא אני רוצה ללכת לבד פשוט להגיד לאמא שלי שאני הולך שהיא לא תבוא איתי למרפאה
אנונימי
אני לא יודעת אם בכלל אפשר ללכת לבד לרופאת משפחה... בגלל כרטיס ותיעוד וזה...
שואל השאלה:
לפי מה שהבנתי אפשר ללכת מגיל 14 לבד
לפי מה שהבנתי אפשר ללכת מגיל 14 לבד
אנונימי
וואלה... אז אתה יכול לא לציין שאתה הולך לשם ולומר לה אחר כך ואז אין לה מה לעשות/לומר כי זה כבר קרה.
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשקר לה אני רוצה שהיא תדע שאני הולך
אני לא רוצה לשקר לה אני רוצה שהיא תדע שאני הולך
אנונימי
אז מה הבעיה שפשוט תומר לה שאתה רוצה ללכת לבד ושתכבד אותך?
באותו הנושא: