68 תשובות
תעשה מדיטציה ותשתה תה צמחים
עשיתי תהילים וביקשתי גם מחברים שלי
בהצלחה בניתוח
בהצלחה בניתוח
אנונימית
גם לי היה ניתוח מהסוג הזה שהייתי קטנה
ועכשיו אני חיה והכל בסדר
אני לא משהו בלהרגיע, אבל מקווה שיהיה בסדר ורוב הסיכויים שיהיה בסדר, הגיוני שאתה לחוץ, הכל יהיה בסדר אבל
ועכשיו אני חיה והכל בסדר
אני לא משהו בלהרגיע, אבל מקווה שיהיה בסדר ורוב הסיכויים שיהיה בסדר, הגיוני שאתה לחוץ, הכל יהיה בסדר אבל
אנונימי היא ביקשה שתרגיע אותה
למה אתה כותב דברים כאלה
למה אתה כותב דברים כאלה
אנונימית
אני בטוחה שזב קשה לך אפילו מאוד אבל פשוט תחשוב מחשבוצ טובות תחשוב על זה שבסוף הוא יהיה בריא תחשוב על כמה טוב זה יכול לעשות לו ולכולם בעזרת ה הוא יהיה בריא
אנונימית
בהצלחה!!!!
ותנסה לעשות דברים שאתה אוהב
לראות סרט או סדרה?
ותנסה לעשות דברים שאתה אוהב
לראות סרט או סדרה?
היי, אני לא יודעת להיתפלל, אבל אני מאוד מקווה ומאחלת לאבא שלך לעבור את זה בצורה הכי טובה ומקווה שהוא יהיה בסדר גמור אחרי הניתוח!
ובישבילך, זה ממש קשה לשמור על מחשבה כזאת במצב כזה, אבל תנסה "לדאוג רק כשיש למה לדאוג"
כרגע הוא עדיין לא בניתוח, יש עוד זמן, עד היום שהוא יכנס לניתוח תנסה לא לדאוג, כי עד אז לא קורה כלום לפחות, אז תעביר את הימים האלה במחשבה שבנתיים הכל בסדר ותתמקד על העכשיו.
וגם כשזה קשה, אתה יכול לעשות נשימות, לשמוע שירים טובים, ופשוט ליהיות ליד אנשים שאתה אוהב, כל דבר שיגרום לך לחשוב על דברים אחרים יכול להפחית את הלחץ.
מקווה שהכל יעבור בסדר!
ובישבילך, זה ממש קשה לשמור על מחשבה כזאת במצב כזה, אבל תנסה "לדאוג רק כשיש למה לדאוג"
כרגע הוא עדיין לא בניתוח, יש עוד זמן, עד היום שהוא יכנס לניתוח תנסה לא לדאוג, כי עד אז לא קורה כלום לפחות, אז תעביר את הימים האלה במחשבה שבנתיים הכל בסדר ותתמקד על העכשיו.
וגם כשזה קשה, אתה יכול לעשות נשימות, לשמוע שירים טובים, ופשוט ליהיות ליד אנשים שאתה אוהב, כל דבר שיגרום לך לחשוב על דברים אחרים יכול להפחית את הלחץ.
מקווה שהכל יעבור בסדר!
היי הכול בעזרת השם יהיה בסדר אני אשתדל בלי נדר להזכיר אותו מחר בתפילה וגם עכשיו התפללתי עליו וגם חברות שלי אני ממליצה לך מחר בשעת הניתוח לקרוא תהילים גם אם אתה לא מבין את המשמעות זה ירגיע אותך
אנונימי הרגישות שלך שואפת לאפס.
(א) לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי. (ג) חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי. (ד) וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד ואת (וְאַתָּה) יְהוָה עַד מָתָי. (ה) שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ. (ו) כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ. (ז) יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה. (ח) עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי. (ט) סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי. (י) שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח. (יא) יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע.
שילך לאדמו"ר או לרב קנייבסקי לקבל ברכה לפני שהוא עושה ניתוח
אנונימי
רפואה שלימה
שבעזרת השם ירגיש טוב 3>
בהצלחה בניתוח אמן שיעבור תקרא תהילים אומרים שזה עוזר
דבר ראשון זה גידול שפיר לפי מה שהרופאים אומרים, זה אומר שהגידול עצמו לא מהווה סכנה מיידית ומורידים אותו כדי שלא יהווה סכנה בעתיד.
גם לי היה ניתוח כזה, היה לי גידול שפיר ברשתית העין, היה לי ניתוח להסרה והכל הלך חלק.
מה הניתוח שאבא שלך צריך לעבור?
גם לי היה ניתוח כזה, היה לי גידול שפיר ברשתית העין, היה לי ניתוח להסרה והכל הלך חלק.
מה הניתוח שאבא שלך צריך לעבור?
בהצלחה בניתוח
שואל השאלה:
לאבא שלי זה בעצב של העין אז פותחים את הראש מזיזים את המוח אחורה ומטפלים בזה אז זה די מסוכן
לאבא שלי זה בעצב של העין אז פותחים את הראש מזיזים את המוח אחורה ומטפלים בזה אז זה די מסוכן
שואל השאלה:
תודה רבה כולם הניתוח מחר ב8 בבוקר אני מקווה שאני ירדם
תודה רבה כולם הניתוח מחר ב8 בבוקר אני מקווה שאני ירדם
בע"ה שהכל יהיה בסדר ובורא עולם ישמור מלמעלה!!
הרבה בריאות!!!
הרבה בריאות!!!
היי אבא שלי גם עבר את זה בדיוק לפני 6 שנים
היום הוא בסדר והניתוח הזה הציל את חייו
גידול שפיר
היום הוא בסדר והניתוח הזה הציל את חייו
גידול שפיר
אנונימית
אני חושבת שכדיי לך לעשות תהילים ואני מקווה שהכל בסדר בעזרת השם הניתוח יעבור בהצלחה אמן
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
ואוו אני ממש מצטערת לשמוע הלוואי שילך טוב,
אני ממליצה לך לעשות דברים שאתה אוהב כדי לא להתרכז בזה
אני ממליצה לך לעשות דברים שאתה אוהב כדי לא להתרכז בזה
אצל אבא שלי זה היה בגזע של המוח גם גידול שפיר
אנונימית
שואל השאלה:
השם של אמא שלי זה אלה זה שם קצת מוזר אני יודע אבל זה השם
השם של אמא שלי זה אלה זה שם קצת מוזר אני יודע אבל זה השם
ביקשתי מכל המשפחה שלי להתפלל עליו
שהיה בריא אמן!❤
שהיה בריא אמן!❤
זה לא שם מוזר ^
אני יכולה להניח שההורים שלך מברית המועצות וזה נורא נפוץ בארצות שהיו ברית המועצות לשעבר^
אני יכולה להניח שההורים שלך מברית המועצות וזה נורא נפוץ בארצות שהיו ברית המועצות לשעבר^
שואל השאלה:
השם של אמא שלו זה אלה זה שם קצת מוזר אני יודע אבל זה השם ^^
השם של אמא שלו זה אלה זה שם קצת מוזר אני יודע אבל זה השם ^^
שואל השאלה:
כן
כן
בעזרת השם הכל יהיה בסדר מבטיחה להתפלל בשבילו
צריך את השם של אימא שלו לא של אבא שלו בתפילה
אני אקרא מחר תהילים ואולי גם היום (פשןט פחות מומלץ בלילה)
אם אזכור בע"ה אגיד אתפלל לרפואתו ב18.
רפואה שלימה יהיה בסדר❤
אם אזכור בע"ה אגיד אתפלל לרפואתו ב18.
רפואה שלימה יהיה בסדר❤
אנונימית
אני אקרא עכשיו קצת תהילים בגלל שהניתוח מחר מוקדם.
אבל מה שם אמא שלו? זאת אומרת סבתא שלך מצד אבא?
ותתעסק בדברים אחרים, שהמחשבות שלך יהיו בדברים אחרים או שתקרא תהילים, תדבר עם הקב"ה יתפלל לרפואתו :)
אבל מה שם אמא שלו? זאת אומרת סבתא שלך מצד אבא?
ותתעסק בדברים אחרים, שהמחשבות שלך יהיו בדברים אחרים או שתקרא תהילים, תדבר עם הקב"ה יתפלל לרפואתו :)
אנונימית
שואל השאלה:
השם שלה זה אלה
השם שלה זה אלה
שואל השאלה:
תודה רבה כולם
תודה רבה כולם
אין לך מה להיות בלחץ
זה גידול שלא מזיק וזה יהיה בסדר
תהיי חזקה
זה גידול שלא מזיק וזה יהיה בסדר
תהיי חזקה
אני ממש מצטערת והכל יהיה בסדר ואתה יכול לכתוב לו מכתב שזה מה שאני עשיתי לאבא שלי לפני אחד הניתוחים שהוא עבר וזה אחד הדברים שהכי עזרו לי באותה תקופה שאבא שלי היה חולה (הוא היה חולה סרטן שנתיים וחצי ונפטר)
אנונימית
הכל הייה בסדר מאמין בך
החלמה מהירה ❤
שואל השאלה:
אין לו סרטן גידול שפיר זה אומר משהו אחר אבל רפואה שלמה
אין לו סרטן גידול שפיר זה אומר משהו אחר אבל רפואה שלמה
גם לי היה גידול שפיר. אבל אצלי זה היה במעיים. אל תדאג הניתוח לא כזה נורא, הוא מורכב כי זה בראש אז צריך להיות עדינים אבל הכל יהיה בסדר
שואל השאלה:
אני מקווה באמת אבל בנתיים אני לא נרדם
אני מקווה באמת אבל בנתיים אני לא נרדם
אני חייב לשאול, אלה שהיו להם גידולים.. אתם לא פוחדים שזה יחזור?
ולשואל השאלה, רפואה שלמה לאבא שלך.
מקווה שיעבור בשלום.
מקווה שיעבור בשלום.
שואל השאלה:
אמן
אמן
אל תשכח להביא כסף לשם ולקנות לאבא שלך משהו טעים לאכול אחרי הניתוח (אם מותר לאכול אחרי הניתוח אני מניחה שכן?)
ותביאו לו גם מים
בעזרת השם הכל יהיה בסדר, תלוו אותו לאורך כל התהליך ותתנו לו ביטחון (פשוט תעמידו פנים שלניתוח יש 100% הצלחה).
לראות אותכם תומכים בו ומאמינים בזה שהכל יהיה בסדר יעזור לו מאוד.
ובזמן שאתם מחכים אז תיהיה בטלפון, תקשיב לשירים או משהו בשביל להסיח את דעתך קצת מהלחץ.
אתה יכול גם לדבר עם אמא שלך, ללכת לקנות בלונים כמה דקות לפני שהניתוח מסתיים אם אבא שלך אוהב
ותביאו לו גם מים
בעזרת השם הכל יהיה בסדר, תלוו אותו לאורך כל התהליך ותתנו לו ביטחון (פשוט תעמידו פנים שלניתוח יש 100% הצלחה).
לראות אותכם תומכים בו ומאמינים בזה שהכל יהיה בסדר יעזור לו מאוד.
ובזמן שאתם מחכים אז תיהיה בטלפון, תקשיב לשירים או משהו בשביל להסיח את דעתך קצת מהלחץ.
אתה יכול גם לדבר עם אמא שלך, ללכת לקנות בלונים כמה דקות לפני שהניתוח מסתיים אם אבא שלך אוהב
בהצלחה ורק בריאות בעזרת השם❤❤❤
בהצלחה ורפואה שלמה. התפללתי בשבילו.
בהצלחה! תנסנ להסיח עת דעתך עם דברים שאתה אוהב לעשות
רפואה שלמה אמן❤
אל תדאג הניתוח יעבור בהצלחה תעשה דברים שאתה אוהב ואז פחות תתרכז בזה בהצלחה בניתוח❤
מה השם של אמא שלו?
גם אני חולה סרטן אח שלי לא פשוט שיהיה לו בהצלחה
אנונימי
בהצלחה והחלמה מהירה
אנונימית
איך עבר הניתוח?
אנונימית
אפשר עדכון על המצב?
מצטערת לשמוע מקווה שהכל יסתדר ובהצלחה בניתוח 3>
אבא שלי עבר את זה בהתחלה היה לו קושי בבליעה והליכה ואז הוא עבר שיקום
ואת תראי שהכל יהיה בסדר
ואת תראי שהכל יהיה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
מעולה, שמחה לשמוע שהניתוח עבר בהצלחה.
יכול להיות שלא בטוחים אם כל הגידול ירד או לא. אבל בכל מקרה הם לקחו דגימה לביופסיה, יוודאו אם זה שפיר ולפי הבדיקה הם יחליטו אם הוא צריך לעבור ניתוח שני.
(מה שאמרתי כאן זה לפי הניסיון שלי עם גידולים שהיו לי במשפחה אז זה מה שאני חושבת שיקרה)
יכול להיות שלא בטוחים אם כל הגידול ירד או לא. אבל בכל מקרה הם לקחו דגימה לביופסיה, יוודאו אם זה שפיר ולפי הבדיקה הם יחליטו אם הוא צריך לעבור ניתוח שני.
(מה שאמרתי כאן זה לפי הניסיון שלי עם גידולים שהיו לי במשפחה אז זה מה שאני חושבת שיקרה)
שואל השאלה:
הם לא יכלו לקחת דגימה הם ניסו אבל בגלל שזה ממש על העצב של הראיה זה מסוכן מידי ולא שווה את הסיכון
הם לא יכלו לקחת דגימה הם ניסו אבל בגלל שזה ממש על העצב של הראיה זה מסוכן מידי ולא שווה את הסיכון
אוי הבנתי
אבל הם אמרו לכם שזה 100% שפיר?
כי אני לא חושבת שאפשר לקבוע שגידול הוא שפיר בוודאות בלי בדיקה בביופסיה (אבל כמובן שאולי אני טועה!)
וצריך לוודא בשביל שלא תיהיה סכנה מידית
אבל הם אמרו לכם שזה 100% שפיר?
כי אני לא חושבת שאפשר לקבוע שגידול הוא שפיר בוודאות בלי בדיקה בביופסיה (אבל כמובן שאולי אני טועה!)
וצריך לוודא בשביל שלא תיהיה סכנה מידית
שואל השאלה:
הם די בטוחים אבל כנראה שלא מאה אחוז אם את אומרת
הם די בטוחים אבל כנראה שלא מאה אחוז אם את אומרת
הבנתי, אבל לרוב מה שהם חושבים זה נכון.
אצלי למשל חשבו שזה שפיר אז דחו לי את הניתוח בחודש כי צץ להם פתאום ניתוח יותר דחוף ואחרי שלקחו דגימה בניתוח באמת ראו שזה היה שפיר
אצלי למשל חשבו שזה שפיר אז דחו לי את הניתוח בחודש כי צץ להם פתאום ניתוח יותר דחוף ואחרי שלקחו דגימה בניתוח באמת ראו שזה היה שפיר
אז אל תלחץ
שואל השאלה:
הניתוח עצמו עבר בסדר אבל עדיין לא יודעים כמה הוא עזר תודה לכולם ממש
הניתוח עצמו עבר בסדר אבל עדיין לא יודעים כמה הוא עזר תודה לכולם ממש
שואל השאלה:
הניתוח עוד שעה אני משתגע
הניתוח עוד שעה אני משתגע
שואל השאלה:
אמן יהיה בסדר
אמן יהיה בסדר