11 תשובות
כבר לא, אני לא אתחסן בפעם השלישית
אנונימית
לא.
כן... בע"ה... טיפה הפחידו אותי אחרי החיסון...
לא , כי עובדה שהשפעת יותר מסוכנת ויש חיסון אחד, לעומת הקורונה שפחות מסוכנת ויש לה הרבה יותר חיסונים.
סתם דוחפים לכם.ן דברים לגוף
לא. כבר מהרגע הראשון שהחיסונים התחילו לא האמנתי בזה ,
לדעתי סתם משקרים לנו בשביל שהחברה של החיסונים תרוויח כסף עובדה שיש המון אנשים שהתחסנו וחלו בקורונה .
אנונימית
לא. זה בא מאנשים לא אמינים שרוצים לדלל את אוכלוסיית העולם (כגון ביל גייטס שר"י וחבריו).

ולא חסר נפטרים מאותו חיסון (בני נוער וצעירים בריאים ללא מחלות רקע), או כאלה שקיבלו נזקים כאלה או אחרים.

וגם לאחרונה "היעילות" שלו ירדה פלאים. אז בשביל מה?
יש יותר כאלה שמתו בלי החיסון מאשר כאלה שמתו עם החיסון...
עדיין לא חושב ששי הצדקה לחיסון, שבררו שהמרטה שלו לא טובה, ו99.2% צעירים ובריאים ללא מחלות רקע ישרדו את הקורונה בע"ה.

אבל שכל אחד יעשה מה שהוא רואה לנכון, בלי לפגוע באנשים שיש להם דעות אחרות בעניין.
בתחילת הקורונה אמרו לנו שאין לזה תופעות לווי ואז אמרו צינון קל ואז אמרו דלקת בשריר הלב אז תסבירו לי עם באמת בדקו את זה כמו שצריך למה לא ידעו ואמרו לנו את זה בהתחלה תשובה הם לא ידעו ועם הם לא ידעו את זה מה הם עוד לא יודעים איך אנחנו יודעים שבעוד עשר שנים לא תהיה איזהשיא מוטציה של החיסון למחלה יותר גרועה
לא,
אנשים עדיין נדבקים ונכון שזה ככה עם רוב שפעות.. פשוט דחפו אותנו להתחסן כאילו שהחיסון היה עוזר 100% והוא ימנע הידבקות.
אנשים ציפו שיהיה כזה חיסון שלא נדבק בקורונה בכלל.
אנונימית