5 תשובות
סתם חרא אהבה דרך אינטרנט אל תתאהבי בסוף את תפגעי זה טוקסיק אחו
תגידי לו מה שאת מרגישה הכי חשוב זה כנות כי אם לא תגידי את תשארי בהרגשה הזאת וזה לא יוביל אותך לשום מקום,תגידי לו שאת מרגישה שהוא באינסטנגרם וגם בזמן האחרון קצת קר ושהוא לא מראה אהבה ושאת לא מבינה למה ושאם קרה משהו אז שיסביר כי את לא רוצה סתם להפרד ממנו נכון,אז תדברי איתו
ואם זה ימשיך ככה אז מציעה לך לחשוב אם כדאי לך להמשיך
שואל השאלה:
כן רק חבל שאני לא שולטת ברגשות שלי:(
אנונימית
מבינה אותך תדברי איתו
האופציה הכי טובה היא לדבר איתו על זה לכי תדעי אולי הוא נמצא באותו מקום ולא יודע איך להתקדם עם זה , אם לא ילך ואת רואה שהוא לא מנסה לשתף פעולה איתך תנסי לשחרר כי את רק תפגעי מזה יותר 3>