4 תשובות
עדיף לדלג
אבל תעשה מה שבא לך
עדיין יש אימואים אתה בהחלט מוזמן לאמץ את הסגנון, גם אני אוהבת את הסגנון הזה
תמיד אפשרי להתחיל עם זה
ובכנות גם אני קצת מתחברת לשאלה :)
ובכנות גם אני קצת מתחברת לשאלה :)
באותו הנושא: